Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kroatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kroatie

getrokken op rondtoer in Kroatie.
    met cybershot getrokken, niet met de 350d die durfde ik niet meenemen.
    niet altijd evenveel bij nagedacht, maar vind ze wel mooi.

deze laatste is wel nogal bewerkt geweest in PS
    ook wel jammer dat er links zoveel afgesneden is,
    maarja pobeer maar eens netjes te schieten als je op zo'n rad zit,
    khad al moeite genoeg om recht te blijven zitten

dit alles misschien niet echt fotografie voor de kunst, maar toch graag jullie mening.
    Last edited by nomancan; 19 maart 2006, 23:47.

Re: kroatie

de laatste opname grappig gedaan, bij de eerste gaat het om het model of het eten??.beide zien er goed uit.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind het opzich wel grappige foto's, maar het zijn in mijn ogen wel echt "vakantiekiekjes"

Comment

marlies, toch vind ik ze ietsje méér dan 'gewone' vakantiekiekjes hoor.
        (bij 'gewone' vakantiefoto's horen de obligate afgesneden en gescalpeerde hoofden,
        de vingers voor de lens, de ingeflitste landschapsfoto's ...)

misschien toch kiezen om de tweede recht te zetten.
        ik apprecieer een 'keuze' om schuin te trekken, maar dan zou ik die eerder schuin gemaakt hebben naar de andere kant,
        zodat je vriendin niet dreigt in het water te schuiven, maar achterover leunt tegen dat monument.

derde kan me niet echt bekoren,
        wsl. door de per ongeluk geamputeerde rechter arm van je vriendin ...

waarom durfde je de 350D niet meenemen?

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Wel leuke fotos, maar idd zoals hierboven al aangegeven, echte vakantiekiekjes, dus automatisch zullen ze meer voor jou betekenen dan voor een buitenstaander.
          Met gevolg vind ik persoonlijk dat de titel, en het land Kroätie niet echt voelbaar is in je foto's.

Groeten
          JO

P.S.: Vraag idd af waarom dat je je camera thuis gelaten hebt, echt zonde.
          Camera kopen om thuis te laten, begrijp ik niet goed. Als het natuurlijk om gewicht te sparen was in een rugzak, lijkt me dat wel logisch.
          Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

als je weet dat wij zonder enige voorbereide plannen vertrokken zijn, zonder auto, en met elk ne zware rugzak, om dan de helft van de keren wild te kamperen, dan zul je me wel begrijpen.

over die 2de foto rechtzetten... ik had het nog niet eens gemerkt, daar zal ik dan wel eens voor zorgen.

en wat betreft het feit dat het kroatie gevoel er niet echt inzit... ik zal een van de fotos inwisselen voor een ander, de welke?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomancan
              als je weet dat wij zonder enige voorbereide plannen vertrokken zijn, zonder auto, en met elk ne zware rugzak, om dan de helft van de keren wild te kamperen, dan zul je me wel begrijpen.
              sorry, but nomancan (what's in a name )
              wij hebben een kleine 10 jaar geleden 't zelfde gedaan.
              mét de EOS en 100-300 mm.
              prachtige tijd gehad:
              pletvic park ingetrokken bij mooi weer, wild (zonder tent!) gekampeerd.
              wakker worden rond 4:30 door regen, wat blijven liggen, regen zien veranderen in sneeuw,
              en lap, rondjes lopen om warm te blijven ...
              uiteindelijk in zagreb aangeland later die dag en daar samen met een vriendelijk meisje (zrinka)
              naar de kust afgereisd om de volgend morgen op rab buiten op een terras te ontbijten.
              echt prachtige tijd gehad.

waarom had je ook weer de eos niet bij?

mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste
                Wel leuke fotos, maar idd zoals hierboven al aangegeven, echte vakantiekiekjes, dus automatisch zullen ze meer voor jou betekenen dan voor een buitenstaander.
                Met gevolg vind ik persoonlijk dat de titel, en het land Kroätie niet echt voelbaar is in je foto's.

Groeten
                JO

P.S.: Vraag idd af waarom dat je je camera thuis gelaten hebt, echt zonde.
                Camera kopen om thuis te laten, begrijp ik niet goed. Als het natuurlijk om gewicht te sparen was in een rugzak, lijkt me dat wel logisch.
                Volledig mee eens, maar de derde is toch wel apart

Comment

zoals beloofd, een foto vervangen door een meer representatieve foto van Kroatie. eilanden, boten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomancan
                    zoals beloofd, een foto vervangen door een meer representatieve foto van Kroatie. eilanden, boten...
                    En er zitten waarschijnlijk zelfs "mensen en modellen" in die boot

Comment

Working...
                    X