Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Heb expres voor deze scherptediepte gekozen.
Gemaakt met Nikon D50, nikkor 55-200 @ 165mm, 1/500, F5.3, ISO 200, SB600 omni bounce via plafond. Zwart achtergronddoek.
Last edited by Yoran; 10 maart 2006, 18:26.
Reden: Mag hij weer terug geplaatst worden??? Danku!
Ook deze deed het blijkbaar niet.. als ik maar een cijfer in de link weghaal en opnieuw neerzet en vernieuw dan staat de foto er wel. Snap er weinig van.. maar goed.
Vermoedelijk staat de fotoserver geen direct linking toe. Als je de foto in een nieuw venster bekijkt via de link http://www.dfoto.nl/fotos/2646df36289.jpg dan lukt het wel.
Jammer, want het is een erg mooie foto. Waarom hem niet opnieuw uploaden via bv www.imageshack.com ?
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Heb expres voor de scherptediepte gekozen, afstand 165mm en F5.8, vond het mooi om 1 oog in de hoek scherp te krijgen voor een aparte DOF.
Tsja.. ik baal er ook een beetje van dat hij niet zo scherp is maar dat komt omdat ik ze van m'n site haal en daar staan m'n foto's nog niet zo scherp op. Is in de maak.
Ik had hem ook eerst vanaf een andere site gelinkt waar hij wel scherp is maar die laat een link niet toe.
Wil je de scherpe versie zien, kijk dan nog even hier:
Comment