Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Galabal portretjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Galabal portretjes

    Galabal op onze residentie. Dus als 'huisfotograaf' even mijn studioset meegenomen, naast de klassieke foto's enkele portretjes van personen die ik wat beter ken... hier 3 resultaten.







    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Galabal portretjes

    mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. De witte achtergond geeft een gevoel van ruimte en dat draagt hier naar mijn mening zeker bij.
    De keuze van de bloem is wat minder omdat er iets te weinig bloem te zien is. Een mooie open roos zou beter geweest zijn maar misschien had je dat ook niet voor het kiezen.
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

    Comment


    • #3
      Re: Galabal portretjes

      ga voor de laatste opname, bij de andere twee vind ik de roos(èèn) helemaal geen toevoeging.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Galabal portretjes

        Stefaan: goe bezig makker

        tof met die witte ruimte in 2 en 3
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Galabal portretjes

          nr 2 vind ik héél goed!
          mooi werk!

          _______ Xommy ______
          Lidnummer: BD0248BE
          ____________________

          Comment


          • #6
            Re: Galabal portretjes

            Mooi hoor zeker nummer 3!
            Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

            Comment

            Working...
            X