Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Moest even snel wat foto's maken... ofwel 9 vechters in 1 uurtje.. wat neer komt om zo'n paar minuten per 'model' om een korte babbel te doen en er een leuk kiekje van te maken!!
de laatste de mooiste vind ik, maar als ze nou effe de mond een klein beetje open hadden gedaan,. had je het bitje kunnen zien, lijkt mij een leuke toevoeging.
grt,bouk.
voor mij ook #3. De eerste 2 gaan de wedstrijd niet winnen...
De derde ziet er inderdaad het overtuigendst uit : die gaat ervoor.
Misschien idd ook eens in dezelfde kleuren als 1 & 2 posten? Alhoewel, da zwart komt misschien van de Black Out van de fotograaf na het nemen van de foto
mvg, Caroline
Inderdaad, nummer 1 en 3 zijn de beste. Nummer 2 kijkt te onzeker en ziet er daardoor niet echt uit als een serieuze vechter. Maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen.
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
Ach nr 2 doet het niet zo slecht op de vervolg foto's. Die zal ik misschien ook nog wel een dezer dagen posten. Dan staat hij er samen op met zijn tweeling broer. Maar ook in die foto missen ze net de uitstraling die je juist wel zou verwachten!!
Sluit me aan bij de meerderheid!! 1 en 3 .
Hoewel ... twee kan ik ook wel smaken, hoor. Een onzekerder blik maar m.i. daardoor zeker niet veel slechter dan 1 en 3 ...
Comment