Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Close-Up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Close-Up

Tja, hier kan ik niks aan toevoegen... Superknap model op een sublieme wijze vastgelegd. Die ogen bij de eerste... daar zullen er veel willen in verdrinken. Kom me dan alstublieft NIET redden. En de mond bij de tweede, gewoonweg prachtig.
    Er zijn maar 2 mogelijkheden bij het aanschouwen van dit: ofwel gooi ik mijn materiaal in de goot ofwel moet ik nog héééééééél véééél oefenen. Als ik hier ooit een fractie van zou kunnen bereiken...
    Ja Jeff, ik ben fan, echt waar.
    Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
    SB600
    Tripod: Velbon CX 530

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dekeyzer
      Ja Jeff, ik ben fan, echt waar.
      Ikke ook, maar da wist je al lang
      Groeten, Gino
      http://www.e-designstudio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
        Mooi mooi mooi. Mooi model, mooie belichting en een knappe bewerking. Niet te. Daar hou ik van.
        De 2e is niet scherp die je liet zien.

Kleine correctie het tweede beeld heeft een beperkte scherptediepte maar is niet onscherp, dit is het resultaat van een 135 mm op een full frame sensor.
        Mocht je het diafragma nog verder opendraaien zou je nog andere resultaten zien.

Aan allen die reageerden een welgemeend dankwoord voor de reactie.

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
          Kleine correctie het tweede beeld heeft een beperkte scherptediepte maar is niet onscherp, dit is het resultaat van een 135 mm op een full frame sensor.
          Mocht je het diafragma nog verder opendraaien zou je nog andere resultaten zien.

Aan allen die reageerden een welgemeend dankwoord voor de reactie.

MVG, Jeff

zo bedoelde ik het ook niet Maar het ging mij om de ogen en die horen toch wel scherp te zijn? (foto2) Of moet ik nu een nieuwe bril
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

2 prachtfotos, ik wou dat ik het ook kon.
            Een eerste stap hierin zou zijn als ik wist hoe je zoiets belicht, met flash,
            studiolicht, zonlicht,.....????

popol
            popol

http://www.fotopopol.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
              zo bedoelde ik het ook niet Maar het ging mij om de ogen en die horen toch wel scherp te zijn? (foto2) Of moet ik nu een nieuwe bril
              Eén oog is scherp het ander minder de focus ligt op het ene oog!
              daar valt ni echt veel aan te doen hoor, das pure optica!

MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door popol1964
                2 prachtfotos, ik wou dat ik het ook kon.
                Een eerste stap hierin zou zijn als ik wist hoe je zoiets belicht, met flash,
                studiolicht, zonlicht,.....????

popol
                Je kan belichten of verlichten zoals je wenst, in dit geval is de belichting met studioflash, de opname is gemaakt op de mini photokina in Geel op zondag 26-02-06, dus had ik niet veel invloed op de opstelling. Er waren drie flitsen in gebruik hoofdlicht links van het model softbox van ongeveer 90 X 120 cm met een 600 WS flits in huis. opheldering rechts achter van het model door een softbox van 40 x 60 cm ongeveer, effect op het haar links achter door een flits met raster.

MVG, Jeff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                  Je kan belichten of verlichten zoals je wenst, in dit geval is de belichting met studioflash, de opname is gemaakt op de mini photokina in Geel op zondag 26-02-06, dus had ik niet veel invloed op de opstelling. Er waren drie flitsen in gebruik hoofdlicht links van het model softbox van ongeveer 90 X 120 cm met een 600 WS flits in huis. opheldering rechts achter van het model door een softbox van 40 x 60 cm ongeveer, effect op het haar links achter door een flits met raster.

MVG, Jeff
                  Bedankt voor de deskundige uitleg, nu weet ik ook dat ik van studiofotografie nog niets afweet want al die termen, photokina, softbox,...nog chinees voor mij, doch doe geen moeite voor verdere uitleg, heb er toch nog geen tijd voor om in studiofotografie te verdiepen.
                  popol
                  popol

http://www.fotopopol.be

Comment

toppie foto, nix op aan te merken
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Amaai héél knap ...wou dat ik dat ook kon....
                      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                      BD0290BE

Comment

Mijn reactie : waaaaaauuuwwww (mond open vol bewondering voor de knappe scherpe mooie foto)

Perfect!
                        x7
                        _______ Xommy ______
                        Lidnummer: BD0248BE

Comment

Working...
                        X