Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The choices in life...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The choices in life...

Black nice shot, maar wat dacht je van rechts croppen bij de armleuning af ?

ff gechecked en ja ik ga daar voor.......... (probeer eens)

mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52
      een parel, zowel qua compositie als qua belichting ....
      100% akkoord
      mvg,
      Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52
        een parel, zowel qua compositie als qua belichting ....
        200% akkoord

Comment

Iedereen erg bedankt voor de positieve feedback! Ik vind de foto zelf ook goed gelukt; fijn om te lezen dat jullie dat met mij eens zijn!

Af en toe maak je (lees: ik) een foto die eruit springt; deze gaf mij dat gevoel ook. De foto is niet in scene gezet (wat overigens heel goed zou kunnen; dat zou m.i. niets afdoen aan de foto); voor mij was het op dat moment echt een geval van "op het juiste moment op de juiste plaats zijn" (en het vervolgens ook nog zien.. wat mij ook niet altijd lukt...).
          De foto is overigens gemaakt tijdens een rondwandeling door het Fries Museum in Leeuwarden; van buiten onopvallend verdeeld over een aantal gebouwen, van binnen op vele plekken erg interessant voor fotografie (wat toegestaan is zonder flits); vooral de trappen zijn een uitdaging . http://www.friesmuseum.nl

@Z900: bedoel je het uiterste strookje rechts? Waar je nog nèt de traptreden tot de vloer ziet lopen? Huhmm, zal het eens proberen; voor mij gaf het net dat evenwicht in de foto die ik zocht..

@Kodachrome/Henri: inderdaad is de foto genomen met de Nikon D200 (als body gekocht en sinds half december 2005 in mijn bezit; bevalt geweldig goed). Het gebruikte objectief is de Tokina 12-24 f4 welke mij ook ontzettend goed bevalt: veel kwaliteit voor relatief weinig geld!

Zeer beknopte exif info: D200 / Tokina 12-24 / f4 / 1/40sec / ISO 320
          Nabewerking: beetje rechtzetten / beetje croppen / beetje usm

Nogmaals bedankt iedereen! Heel prettig om allemaal te lezen!

Groeten,

Gert / BlackAdder
          Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackAdder
            @Z900: bedoel je het uiterste strookje rechts? Waar je nog nèt de traptreden tot de vloer ziet lopen? Huhmm, zal het eens proberen; voor mij gaf het net dat evenwicht in de foto die ik zocht..

Gert / BlackAdder
            Nou Gert, nog een tikje meer...zodat je geen leuning meer ziet (aan de muur)

(geeft meer diepte en geeft wat meer leven m.i.)

mvg,
            Z900
            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Working...
            X