Die rode kleur is blozen en geen teveel aan rood
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Sam Goris van ons "smoorkot"
Collapse
X
-
-
Re: De Sam Goris van ons "smoorkot"
Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulckeals je op zo iemand gelijkt kan je niet anders dan blozen van sch....... terug mooi gedaan
Mercikes,
Maar ik verlies aanzienlijke kwaliteit bij het verkleinen
Onze Sam is wel beter opgevoed hoor
Comment
-
Hij lijkt er inderdaad op.
Volgende keer misschien een héél licht invulflitsje? of een reflectiescherm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasolHij lijkt er inderdaad op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasolHij lijkt er inderdaad op.
Dit zijn allemaal foto's getrokken zonder flits of whatever
Laat me stellen dat ik foto's moet, mag nemen om bepaalde werkomstandigheden in beeld te brengen en hiervan ook een verslag maak.
Het is uiteraard leuk meegenomen om de mensen die er werken ook eens "wereldkundig" ( ) kenbaar te maken.
Deze mensen zijn trots op wat ze doen en persoonlijk ken ik er al verschillende die hier ook een kijkje komen nemen
Comment
-
-
Beauceron, een vraagje, ziet die man zo rood ?
Heb eens wat met de kleuren gespeeld voor een "normale" huidskleur en dat zou zoiets moeten zijn : (ik verwijder hem natuurlijk zodra je het vraagt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picassoBeauceron, een vraagje, ziet die man zo rood ?
Heb eens wat met de kleuren gespeeld voor een "normale" huidskleur en dat zou zoiets moeten zijn : (ik verwijder hem natuurlijk zodra je het vraagt)Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
(Portretwebsite)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picassoBeauceron, een vraagje, ziet die man zo rood ?
Heb eens wat met de kleuren gespeeld voor een "normale" huidskleur en dat zou zoiets moeten zijn : (ik verwijder hem natuurlijk zodra je het vraagt)
Onze "Sam" bloosde toen ik zijn foto nam, dus echte kleur
Comment
Comment