Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leave me alone! I'm scared and tired!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leave me alone! I'm scared and tired!

Digitale camera geleend van een klasgenoot voor enkele foto's voor mijn eindwerk... En ja de kriebels waren terug toen ik die camera vasthad, maar aangezien ik die avond alleen thuis was en mijn huisdieren doodsbang zijn van camera's... Zat er niks anders op dan zelfportretjes

Greetz
    Dj

Re: Leave me alone! I'm scared and tired!

Heel mooi,

En ja, de foto ook hoor

Maar hij laat wel geen 'I'm scared and tired' indruk na op mij....

Comment

dit heeft wel iets, zou zo zeggen schaf je een camera aan, en maak nog meer zelfportretjes, goe bezig

Comment

Niet slecht, en de lichte onscherpte stoort mij niet.
        mvg,
        Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano
          Heel mooi,

En ja, de foto ook hoor

Maar hij laat wel geen 'I'm scared and tired' indruk na op mij....
          Is niet erg zu, iedereen krijgt een eigen gevoel bij de foto en maakt zijn eigen verhaal!

En zelfportretjes zijn dus blijkbaar niet simpel (50getrokken en heb er 3 die op iets trekken ) De onscherpte blijft omdat je niet echt stil kan staan als je wat moet mikken naar uzelf en drukken van de andere kant...

Maar geef mij een camera en ik ben ermee weg en fotografeer à volonté! Als ik wat geld aan de kant heb (gaat nog wel eindje duren ) dan koop ik zelf een deftige camera!

Greetz
          Dj

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
            En zelfportretjes zijn dus blijkbaar niet simpel (50getrokken en heb er 3 die op iets trekken ) De onscherpte blijft omdat je niet echt stil kan staan als je wat moet mikken naar uzelf en drukken van de andere kant...
            Had de indruk dat dit met flits genomen werd en daar kan bewegingsonscherpte wel vermeden worden, vooropgesteld dat camera manueel kan worden ingesteld, zodat enkel tijd van flits geldt. Ik denk dat hier de flits als een soort invullicht werd gebruikt waarbij een tamelijk lange belichtingstijd in parallel werd ingesteld (1/10 sec of zo?).
            Het ware wenselijk dat je ons kon melden welk toestel en welke parameters (Exif) je hebt gebruikt opdat we je beter kunnen helpen.
            Heeft het toestel niet de mogelijkheid om met vertraging te werken zodat je de instelling kan doen op een onderwerp en plaats waar jezelf kan gaan staan na het indrukken van de afdruktoets? Kan het toestel ook niet werken met een afstandsbediening?
            Je bent in ieder geval op de goede weg maar pas op want van die verslaving geraak je nooit meer verlost.

Succes, zowel voor als achter de camera.

Henri
            lidnummer: BD0435BE

Comment

't Was een goeikoop toestel en tot nu toe weet ik wel iets van technische kant van foto's, maar vanaf dat je begint met die sluiterstijden en flitstijden en weet ik wat nog ben ik den draad kwijt

En 'k denk zelfs niet dat dat toestelleke dat zelfs heeft

Als ik mij ooit een deftigen aanschaf zorg ik wel voor een beetje kennis ivm die dingen...

Nu probeer ik vooral goeie composities te maken en in paint shop pro 7 een wat deftige omzetting te maken. Wat ik wel zie is dat met hetzelfde contrast in sepia er toch nog doortekening is bij mijn zwarte trui...

Greetz
              Dj

PS: 't Was hier vreselijk donker, dus zonder flits kon gewoonweg niet.
              Last edited by Guest; 21 februari 2006, 22:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                't Was een goeikoop toestel en tot nu toe weet ik wel iets van technische kant van foto's, maar vanaf dat je begint met die sluiterstijden en flitstijden en weet ik wat nog ben ik den draad kwijt

En 'k denk zelfs niet dat dat toestelleke dat zelfs heeft

Als ik mij ooit een deftigen aanschaf zorg ik wel voor een beetje kennis ivm die dingen...

Nu probeer ik vooral goeie composities te maken en in paint shop pro 7 een wat deftige omzetting te maken. Wat ik wel zie is dat met hetzelfde contrast in sepia er toch nog doortekening is bij mijn zwarte trui...

Greetz
                Dj

PS: 't Was hier vreselijk donker, dus zonder flits kon gewoonweg niet.
                Da's de beste school. Fotos maken aan de lopende band en leren van je eigen fouten. Succes gegarandeerd.

Henri
                lidnummer: BD0435BE

Comment

Foto is qua comp zeker niet slecht, maar de scherpte ontbreekt en dat is jammer.
                  Volgende keer beter

Groet
                  MadMax.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                    Foto is qua comp zeker niet slecht, maar de scherpte ontbreekt en dat is jammer.
                    Volgende keer beter

Groet
                    MadMax.
                    De volgende zal nog wat op zich laten wachten, denk ik....

Comment

misschien een beetje late reactie, maar vind het leuk gedaan hoor.
                      en in iedergeval, Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        misschien een beetje late reactie, maar vind het leuk gedaan hoor.
                        en in iedergeval, Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.
                        grt,bouk.
                        jammer dat (ze) of iemand de opname heeft weggehaalt, na mijn gemeende felicitatie.
                        grt,bouk.

Comment

'k zie niets meer staan ??

Groeten Nies

Comment

kom op mensen ... febr. 2006
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              kom op mensen ... febr. 2006
                              OK... maar tis toch een speciale dag voor ons.
                              en nou is mijn laatste zichtbare herinnering aan haar ook verdwenen!
                              grt,bouk.

Comment

Working...
                              X