Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de dames : Cedric

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voor de dames : Cedric

Niet echt een model
    Of toch ?
    Cedric Van Branteghem, 400 meter loper en professioneel atleet.
    't Is er aan te zien
    Foto's van vandaag op de Belgische Kampioenschappen. 1600 Iso, niet gefilterd, geen flash.

fotosite

Re: Voor de dames : Cedric

Ben geen dame....mag ik dan toch commentaar leveren?
    De eerste foto heeft zeker potentieel. De tweede zegt me niets.

Voor de eerste:
    Had je nog even gewacht dan stonden zijn voeten in de steunen en voor hij vertrekt kijkt een atleet meestal nog even voor zich uit....dat was het juiste moment geweest, want het licht is goed de kleuren prima....en natuurlijk alle vingers op de foto.

Niet gemakkelijk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacob

Voor de eerste:
      Had je nog even gewacht dan stonden zijn voeten in de steunen en voor hij vertrekt kijkt een atleet meestal nog even voor zich uit....dat was het juiste moment geweest, want het licht is goed de kleuren prima....en natuurlijk alle vingers op de foto.

Niet gemakkelijk!
      Cedric niet, kijkt niet meer vooruit. Dit zijn twee foto's uit een reeks van zes die de volledige start omvatten met enkele tienden seconde verschil. Als je geïnteresseerd bent mail ik je de reeks eens door. De reden is onder meer dat hij niet zinnens was die 200 te lopen. Let eens op de schoenen. Staat dus in de uitslag als DNF, did not finish. 't Was me ook niet echt om de atleet Cedric Van Branteghem te doen maar om de glamourboy Cedric. Zoals iedereen in 't wereldje van de atletiek wel weet schuwt Cedric een beetje show absoluut niet. Sportieve prestaties van dit BK post ik deze week wel, maar dan uiteraard bij sport.
      fotosite

Comment

ga voor de eerste opname, mooi de spanning op de spieren te zien.
        grt,bouk.(man).
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
        X