Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik denk nog meer van dit soort zelfde opmerkingen en dit topic wordt net zo ongeïntresseerd, verveeld en slaperig als de hele fotoserie
Ben ook eens de volledige sessie weest bekijken
Eigenlijk was mijn uitdrukking van verveeld, slaperig, ongeïntresseerd niet juist omschreven
Ik heb al verschillende keren hetzelfde meegemaakt ( duurde wel niet zo lang )
Sommige modellen die proberen om in zo'n sessie zo een verleidelijk mogelijke blik aan te nemen en dan gaan ze hun ogen dichtknijpen ( zie je ook bvb. bij sommige paaldanseressen die meer aan het uitdagen zijn). Live en op film komt dit wel goed over ( daar er beweging zit in hun 'oogmimiek' ), maar op foto lukt dit niet !
Is niemand die zegt dat het slechte foto's zijn ( heb hier al veel minder zien passeren ) maar het is wel aan de fotograaf om er op te letten en er het model op te wijzen als ze hun ogen gaan toeknijpen.
Comment