Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roos (naakt)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Roos (naakt)

@Djamila en andere, dank jullie wel voor de reacties.

Het is idd zo dat ze te veel met haar mond open staat en in de toekomst zal ik daar zeker op gaan letten.
    Het wordt te veel van het zelfde.

@ero-fotograafchar, kan eigenlijk niet jou opmerking naar Djamila toe maar het kan zijn dat jullie elkaar (goed) kennen?
    Maar niet hier met publiek erbij want dat is niet leuk voor haar en andere die dit lezen.
    Last edited by SugarMan; 20 februari 2006, 00:12.

Comment

hoerig of ni

nr3 voor mij
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

DE blik van het model spreekt me absoluut niet aan. Ze kijkt erg "hongerig" ( weet niet hoe anders het netjes uit te drukken ).
        Beter was geweest het model uit beeld te laten kijken.
        Sorry, maar dit komt erg goedkoop over.
        m.v.g.
        www.foto-frans.nl
        workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotofrans
          Sorry, maar dit komt erg goedkoop over.
          Volgende keer beter

Comment

Excuseer ero-fotograafchar, ik mag dan veronderstellen dat u wel al naakt bent gegaan?

Ik weet dat ik veel kritiek krijg door mijn concrete mening rond bepaalde zaken! Maar ik weet ook dat die mening in sommige gevallen geappricieerd wordt!

Daarbij lezen velen hier maar de helft, want blijkbaar zien ze ook de goeie commentaar niet die ik erbij gezet heb! En vooral mijn tweede post lezen ze niet, waar duidelijk staat dat er veel beter tussenzitten dan deze 3! En ja tussen die betere zitten ook naaktfoto's!

@sugarman: Dank u dat u mijn mening apprecieert! En doordat iedereen hier een nickname gebruikt (of toch velen), weet ik eigenlijk totaal niet of ik ero-fotograafchar ken of niet. Dus met dat kan ik u niet helpen...

Greetz
            Dj

Comment

Ok! Dat is duidelijke taal en uw mening respecteer ik

Misschien dat ik u eens mag fotograferen (schilderen) met mijn camera maar dan verder via een PB.

Peter
              Last edited by SugarMan; 20 februari 2006, 11:39.

Comment

Kon ik toch maar iets zien
                Ah de foto's zijn er nu wel, ja zeker nummer 3 !

Comment

Deel ook de mening van verschillende dat de blik van het model...weet niet hoe ik het moet uitleggen...ongeïntresseerd, verveeld, slaperig is. Op de eerste foto lijkt het zelfs alsof je afgedrukt hebt net op een moment dat ze met haar ogen knipperde.

De 3e foto daarentegen vind ik super, zowel qua belichting, pose, uitstraling
                  Groeten, Gino
                  http://www.e-designstudio.be

Comment

Sorry dat ik zo impulsief heb gereageerd op de reactie van djamilla , zou inderdaad niet mogen als iemand niet naakt wil poseren ! Ik ben dan ook mans genoeg om mijn fout in te zien en bij deze m'n excuses aan te bieden aan Djamilla . Wij kennen elkaar dus niet , laat dit effe duidelijk zijn ! Maar om op de vraag van sugarman en djamilla te antwoorden , ja ik heb vroeger (in mijne jongentijd) verschillende keren naakt geposeerd voor fotografen en kunstschilders !
                    In elk geval zal ik in de toekomst mijn woorden drie keer draaien vooaleer ik reageer ! groetjes !

Comment

Ok!!

Comment

Excuses aanvaard

Comment

Heb de hele reeks gezien op Dutchphotozone, en inderdaad, er is veel te zeggen over de blik van je model, lijkt er niet op gewoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
                            Heb de hele reeks gezien op Dutchphotozone, en inderdaad, er is veel te zeggen over de blik van je model, lijkt er niet op gewoon.
                            Ik denk nog meer van dit soort zelfde opmerkingen en dit topic wordt net zo ongeïntresseerd, verveeld en slaperig als de hele fotoserie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SugarMan
                              Ik denk nog meer van dit soort zelfde opmerkingen en dit topic wordt net zo ongeïntresseerd, verveeld en slaperig als de hele fotoserie
                              Maar je hebt wel veel aandacht gekregen

Persoonlijk vind ik het ook wat overdreven, de reeks is goed en het model moedig, dat ze nu niet door Cacharel gaat geselecteerd worden (en wie weet) doet niet terzake.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SugarMan
                                sorry, ik vind dit soort opmerkingen echt nergens op slaan. Iemand doet zijn/haar best om mooie plaatjes te schieten en het is maar al te makkelijk om alles te herhalen wat een voorganger geschreven heeft.
                                Sorry

Ik wou dat ik iemand kon vinden om voor mij te poseren.. en dan nog naakt ook. Niet dat het nu speciaal naakt moet zijn maar jeetje... IK doe het hem/haar in ieder geval niet na.
                                Groetjes, Jörgen
                                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                                X