Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dat ze redelijk verveelt kijkt... Alsof het haar niet kan schelen...
En voor de rest...
Pose vind ik wel tof in de 1ste, technische ook. Enkel jammer dus van de expressie en dat rood achter haar!
Tweede vind ik de compositie en dergelijke beetje saai.
Derde goeie pose, maar door het rood licht komt ze (sorry voor mijn uitdrukking) hoerig over. De expressie is wel al beter dan de twee vorige, waar ik haar expressie beschrijf als bovenstaand (mijn eerste zin).
Ik vind het alledrie geslaagde foto's hoor , en eerlijk gezegd vind ik nr drie ook beter omwille van de belichting , no matter wat die djamilla zegt , maar ja van iemand die niet naakt , laat staan topless durft te poseren kun je niet anders verwachten ! Doe zo voort !
Derde goeie pose, maar door het rood licht komt ze (sorry voor mijn uitdrukking) hoerig over. De expressie is wel al beter dan de twee vorige, waar ik haar expressie beschrijf als bovenstaand (mijn eerste zin).
Hoewel ik zelden de mening van Djamila deel, vind ik hier dat ze wel gelijk heeft. Mijn eerste indruk van die derde foto was eveneens alsof er een 'straatmadeliefje' vanachter haar vitrine kwam Wat de twee eerste foto's betreft, daar vind ik dat het model nogal verveeld zit te kijken...
Technisch vind ik de drie foto's daarentegen prima geslaagd
@ero-fotograafchar
no matter wat die djamilla zegt , maar ja van iemand die niet naakt , laat staan topless durft te poseren kun je niet anders verwachten
Deze opmerking vind ik hier volledig misplaatst, of mogen er enkel reacties gegeven worden die zelf al eens naakt geposeerd hebben??? Het feit dat je zelf niet naakt wil poseren, wil niet zeggen dat je niet over naaktfoto's kunt oordelen. Ben jij zelf trouwens al naakt voor de lens gaan staan
Comment