Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gucci

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gucci

Oorspronkelijk geplaatst door She-m@il
    Tja, lijkt me ook.
    Ze heeft mooie ogen, maar er is toch iets vreemds met haar wenkbrauwen gebeurd. Die storen nogal serieus, even Ps doorhalen. Niemand is dit opgevallen? Tja, die mannen hebben daar geen oog voor eh
    haar wenkbrauwen zijn gewoon netjes geëpileerd daar is niks mis mee (oké met een kleine onderbreking maar als je dit moet gaan wegschminken gaat die lijn té veel opvallen zelfs als je dat lijntje dan nog uitborsteld)...

Het flesje van Gucci ( ) is trouwens maar bijzaak vind ik ..
    Het gaat nog steeds om het model ...

Maar wat ik wel een terechte commentaar vind is die van Jef .. dat de huid té rood is .

Wat een catchlight is weet ik niet dus daar kan ik niet overzeggen, Rudy ...

Ik zou de foto af vinden! als die rode huid weg is ..

Jonas
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Maar wat ik wel een terechte commentaar vind is die van Jef .. dat de huid té rood is .

Wat een catchlight is weet ik niet dus daar kan ik niet overzeggen, Rudy ...
      Een catchlight is de reflectie van de lichtbron in de ogen van het model, en het is wenselijk dat er slechts één lichtpuntje per oog aanwezig is.

Maar is is eenvoudig aan te passen in PS.

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Nog is effe constructief uitleggen.

De enige die in mijn ogen tot hiertoe een punt heeft is Jeff.
        2e catchlight een serieuze fout van mij.
        Wat betreft de GUCCI dus is de echte parfum van het model en ik kreeg plots een ingeving vandaar , het gaat er mij helemaal ni om of die parfum bij de uitdrukking gaat of what ever , het is haar parfum en daarmee punt .
        Wat betreft het rood in haar gezicht , dit was gewoon zo ik weet niet of ik het hier al uitgelgd heb maar het meisje zat met rode vlekken in het gelaat van een soort uitslag , nu als ik dat rood ga minderen vallen die enorm op dus ge moet een keuze maken .
        Maar ik ga straks nog is proberen er iets aan te doen vanop de originele , maar dat is dus een pak werk voor die muggezifters hier zenne (Graptje)

Comment

Voila een aanpassing

Laat maar weten wat ge denkt
          Ikzelf blijf dus bij mijn eerste versie ,aleen het voor het detail .
          Maar overtuig mij maar als het niet zo is

Groetjes Rudi

Comment

Proficiat man, deze is stukken beter zo.
            Staf

Comment

Leuke foto van je dochter, maar misschien moet je de reclame voor Gucci gewoon achterwege laten.

Als je reclame voor een product wilt maken (niet zijnde je dochter ) moet je naar mijn mening toch ook zorgen voor het handhaven van de huisstijl van de fabrikant. Dus minimaal moet je een lettertype uitzoeken dat lijkt op het lettertype dat gebruikt wordt in het woordmerk.

Hieronder staat een link naar de echte reclamefoto voor dit geurtje:

Het model in de echte foto (Ai Tominaga uit Japan) werd door Mert Alas en Marcus Piggott ondergeschikt gemaakt aan het flesje en het woordmerk. En toch is het model heel prominent in beeld gebracht. Wat ik bij de foto op BD mis, is de duidelijke sensualiteit die de reclame-foto wel uitstraalt.

OK, er mag verschil zijn tussen een dure reclame foto en een foto op BD, maar als je zelf Gucci toevoegt, ligt een vergelijking voor de hand. Juist daarom denk ik dat je de verwijzing naar Gucci beter achterwege kunt laten.

Groeten, Miriam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
                Voila een aanpassing

Laat maar weten wat ge denkt
                Ikzelf blijf dus bij mijn eerste versie ,aleen het voor het detail .
                Maar overtuig mij maar als het niet zo is

Groetjes Rudi
                Ik heb even de bewerking gedaan zoals ik ze zou doen op het orgineel
                Rudi ge begrijp dat dit maar 5 minuutjes was op een laag resolutie beeld
                toch zal je zien wat ik wil zeggen bij het onderstaande beeld.

MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door She-m@il
                  Tja, lijkt me ook.
                  Ze heeft mooie ogen, maar er is toch iets vreemds met haar wenkbrauwen gebeurd. Die storen nogal serieus, even Ps doorhalen. Niemand is dit opgevallen? Tja, die mannen hebben daar geen oog voor eh
                  Mannen hebben daar wel oog voor , het is het eerste dat me opviel aan deze foto ; je blik word vind ik direct naar die verkeerd geepileerde wenkbrauw getrokken . Opmerking was trouwens op ander forum reeds diverse malen aangehaald door diverse modellen.
                  Dubbele catsclights storen ook maar de wenkbrauw vind ikzelf de grootste fout aan dit beeld . Anders wel een leuke opname!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                    Een catchlight is de reflectie van de lichtbron in de ogen van het model, en het is wenselijk dat er slechts één lichtpuntje per oog aanwezig is.

Maar is is eenvoudig aan te passen in PS.

MVG, Jeff
                    Ach zo moet ik onthouden. merci

De bewerking van Jeff is nog iets beter... maar mss net dat tikkeltje overdreven
                    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Working...
                    X