Het is een tijdje geleden dat ik nog is iets poste , zal nog is een poging wagen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gucci
Collapse
X
-
-
-
Re: Gucci
Mooie foto. De verschrikte blik vind ik ook mooi, maar de combinatie met het parfum vind ik niet passend. Daar hoort, naar mjn gevoel, meer passie bij.Op een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
-
-
Zeker mooi gedaan, maar wil je iets dergelijks combineren, moet het model lichter zijn, dan voornamelijk de donkere partijen in het haar en haar rechterwang nu proberen weg te werken. Dat contrasteert te fel met het opzet van een reclameboodschap voor een fris parfum. Het kenmerk van de melkbrigade proberen weg te krijgen, wat je ook aan de wenkbrauwen hebt...
Maar dat is door het hele opzet hoor, zeker meer dan een pluim waard!
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Dubbele catchlight ! .......
en ne rooie kop .....
Some PS wanted ......
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorocheltMooie foto. De verschrikte blik vind ik ook mooi, maar de combinatie met het parfum vind ik niet passend. Daar hoort, naar mjn gevoel, meer passie bij.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Niet op haar gemak: waarschijnlijk niet, het was haar eerste keer...
Combinatie met parfum, geen publiciteit maar een cadeautje van haar vriend, nu krijgt hij de foto!
Verschrikte blik: weet ik nog zo niet, ze heeft van nature zulke mooie grote ogen (heeft ze van de papa)
oh ja, btw, 't is mijn oudste
Nogmaals bedankt Rudi en we wachten met spanning op meer!lijn
canon eos 350d
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulckede blik is misschien niet je dat met de titel, maar mits een ludieke aanpassing kan deze uitdrukking aanslaan, voor mij een super +
OESJIE bvb?een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
Comment
-
Jammer dat de details van het flesje, en dan voornamelijk de spuitmond van het flesje, niet meer details bevatten door de verlichting. Het geheel ziet er leuk uithttp://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_TDat flesje lijkt half leeg?
Ze heeft mooie ogen, maar er is toch iets vreemds met haar wenkbrauwen gebeurd. Die storen nogal serieus, even Ps doorhalen. Niemand is dit opgevallen? Tja, die mannen hebben daar geen oog voor ehNikon D70, F70, F801 --- Nikkor 50 mm f1.8 --- Nikkor 18-70mm DX f3.5 --- Nikkor 35-70mm f3.3 --- Sigma 28-200mm f3.5 --- Tamron 28-300mm f3.5 --- Nikon Speedlight SB20
Comment
Comment