Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A(ha!)Cup (naakt) update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A(ha!)Cup (18+) update

Oorspronkelijk geplaatst door virtue|for|all
    /off topic
    wel dat denk ik er dus eigenlijk ook altijd bij he. naakt is toch niet automatisch 18 + en dit mogen mijn kinderen voor mij ook zien hoor. het meeste naakt eigenlijk. 18+ is voor mij iets meer contextgebonden, dan dat het louter op het naakt slaat. (maar deze opmerking gaat niet enkel op in dit topic eigenlijk )
    Volledig 100% mee akkoord. Een waarschuwing "naakt" achter de titel is volgens mij voldoende voor diegenen die nog problemen met naakt hebben.
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Re: A(ha!)Cup (18+) update

/off topic
      wel dat denk ik er dus eigenlijk ook altijd bij he. naakt is toch niet automatisch 18 + en dit mogen mijn kinderen voor mij ook zien hoor. het meeste naakt eigenlijk. 18+ is voor mij iets meer contextgebonden, dan dat het louter op het naakt slaat. (maar deze opmerking gaat niet enkel op in dit topic eigenlijk )
      Tja, het is moeilijk he. Mijn kinderen, euh, mijn kind mag dat ook zien. Er zijn echter (weinig, dat wel) mensen die aanstoot nemen aan een blote borst, zonder vermelding van 18+. En ik wil zeker niemand voor het hoofd stoten. En "naakt" was inderdaad beter geweest, dus aangepast !.

maar ik neem aan dat rechts het hoofd zat?
      anders wel knap hoor
      Neen, hoofd links. Ik heb me wel dezelfde bedenking gemaakt..

Oorspronkelijk geplaatst door louvain
      Heel chique, maar verwarm toch eens een beetje beter je studio
      I wish ! Dit is met huis tuin en keuken middelen gedaan. Een wit laken tegen de muur, een flitser op remote en een 500watt halogeenlamp... Zou dit ook wel eens in een studio willen proberen natuurlijk. En het kippenvel was "gewild"
      Last edited by Nat; 13 februari 2006, 19:52.
      natwork.be

Comment

Re: A(ha!)Cup (naakt) update

ik dacht dat de 18+ op het model sloeg, gezien de kleine omvang van de borsten
        Mooie plaat, alleen dat uitstekende stukje aan de schouder stoort mij ook een beetje. Doet wat af aan de mooie golvende vormen (een beetje maar he)
        mvg, caro
        www.myspace.com/photocaroline

Comment

Re: A(ha!)Cup (naakt) update

Of misschien een donkere achtergrond?
          Zou inderdaad kunnen schelen.
          http://www.fotohans.eu

Comment

Working...
          X