Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wat is mooi of niet ? in mijn persoonlijke mening is dit niet een mooie foto zoals wij die ons wensen, maar een foto met inhoud, getuigende van moed en zelfverloochening, alle respect voor het model en de fotograaf.
ik zou wel een meer geblurde achtergrond verkozen hebben
Voor mij storen de reflecties niet echt. Integendeel, de lijnen geven het beeld iets strak en trekken nog meer de aandacht naar de glazen en de ogen die best wat mogen contrasteren met de ruis van het plaatje. Ben natuurlijk zelf brildrager, misschien dat ik daardoor wat milder ben met reflecties. Wat moeilijker ligt is de vervorming/verkleining die je soms ziet bij brilglazen, waardoor een stuk van de achtergrond of zijkant zichtbaar wordt binnen de gezichtscontour. Maar hier is er geen sprake van. Prachtfoto trouwens. Hoe meer ik hem zie, hoe beter hij wordt!
Voor mij storen de reflecties niet echt. Integendeel, de lijnen geven het beeld iets strak en trekken nog meer de aandacht naar de glazen en de ogen die best wat mogen contrasteren met de ruis van het plaatje. Ben natuurlijk zelf brildrager, misschien dat ik daardoor wat milder ben met reflecties. Wat moeilijker ligt is de vervorming/verkleining die je soms ziet bij brilglazen, waardoor een stuk van de achtergrond of zijkant zichtbaar wordt binnen de gezichtscontour. Maar hier is er geen sprake van. Prachtfoto trouwens. Hoe meer ik hem zie, hoe beter hij wordt!
Kan het niet beter verwoorden
De reflecties zijn voor mij een meerwaarde omdat ze mooi symmetrisch zijn...
Comment