Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De boot en het gezicht in de lucht vind ik wel mooi. De vrouw vind ik wat rafelig uitgesneden en ik vind haar look wat te hard voor bij de rest van de foto (die soft en dromerig is).
Ik ben ook helemaal niet zo bedreven in fotobewerking, het was gewoon een ideetje dat ik getracht heb uit te werken. Tips voor betere uitsnijding zijn altijd welkom
Ik ben ook helemaal niet zo bedreven in fotobewerking, het was gewoon een ideetje dat ik getracht heb uit te werken. Tips voor betere uitsnijding zijn altijd welkom
Hangt er een beetje vanaf hoe de achtergrond is (was)...
Maar ik gebruik ook altijd wel een doezelaar van 1 of 2 pixels, iets minder scherpe randen dan Ontstaat soms wel een halo effekt maar dat is bij 1 pixel miniem.
Nu het is van veel afhankelijk en er zijn oersimpele tot zeer geavanceerde technieken voor.
Comment