Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Als ik zo op eerste indruk naar de foto kijk had ik iets krachtigers verwacht, vooral met het touw... dus ik zou voor een hardere belichting gaan met meer schaduwen. Nu is het geheel wat grijs...
- Te grijs
- Te saai, er zit geen spanning tussen haar en ik....
- En wat doet dat touw daar?
- Pose ziet er wat onbeholpen uit ook...
Greetz
Dj
Dat touw is een meerwaarde net als een stukje kleding, stof of wat dan ook zou zijn. Wat is een tatto anders ?! Het creëert een tweede dimensie buiten het gewoon naakt zijn, je zoekt naar meer, of je het vindt is jou zaak
Foto is grijs, maar té is overdreven. Belichting is goed, sfeervol.
Ik vind dit absoluut niet saai
Wat is een onbeholpen pose, of wat is een beholpen pose
Let, ik wil jou niet afbreken, maar jij bent cru en hard voor deze zeer verdienstelijke en in mijn ogen knappe foto.
Dat touw is een meerwaarde net als een stukje kleding, stof of wat dan ook zou zijn. Wat is een tatto anders ?! Het creëert een tweede dimensie buiten het gewoon naakt zijn, je zoekt naar meer, of je het vindt is jou zaak
Foto is grijs, maar té is overdreven. Belichting is goed, sfeervol.
Ik vind dit absoluut niet saai
Wat is een onbeholpen pose, of wat is een beholpen pose
Let, ik wil jou niet afbreken, maar jij bent cru en hard voor deze zeer verdienstelijke en in mijn ogen knappe foto.
Ik zeg gewoon mijn mening, heb al menig mooie naaktfoto's gezien, maar dit is geen voor mij!
- Te grijs
- Te saai, er zit geen spanning tussen haar en ik....
- En wat doet dat touw daar?
- Pose ziet er wat onbeholpen uit ook...
Greetz
Dj
Moet hiermee instemmen, vooral wat spanning ts model en kijker betreft.
Denk dat wat meer contrast de spanning kan verhogen. Ook een lossere, spontane houding zonder die koord-symmetrie ware verkieslijk.
Ontspanning ( of noem het chambreren) van het model voor opname is eveneens wenselijk want nu zijn er nog sporen overgebleven van de druk uitgevoerd op het lichaam door vroegere kledij.(zie onder de borst en op rechter kuit)
Voor mij wel verdienstelijk maar vatbaar voor aanpassing.
wel jeff,
ik vind de foto niet echt mijne smaak,heb al veeeeeeeeeel mooier compos van u gezien zoals die van heidi en gost image,ik ga geen kritiek spuien ,want je werk in het algemeen vind ik ,maar deze vind ik niet echt MIJN ding,
Comment