Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wendy

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wendy

Foto is gemaakt met zeer beperkte middelen en ben wat aan het experimenteren geweest met de fotobewerking.

Edit Mod Hanske :
    Deze foto voldoet niet aan de forumrichtlijnen en werd verwijderd.( 234 Kb)
    Pas de foto aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto zichtbaar te maken.

Zeg maar wat jullie er van vinden...
    Last edited by Hanske; 1 februari 2006, 23:41.

Re: Wendy

Jammer van de rommige hoek linksonder. Ik houd wel van een experiment met onscherpte. In dit geval vind ik dat geslaagd. (Ben bang dat maar weinigen mijn mening delen).
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt
      Jammer van de rommige hoek linksonder. Ik houd wel van een experiment met onscherpte. In dit geval vind ik dat geslaagd. (Ben bang dat maar weinigen mijn mening delen).
      Nee hoor. Ik deel je mening.
      Misschien omdat ik intussen 5 keer de foto open om te kijken of er reacties waren.

Het heeft iets, waarom weet ik niet. Misschien omdat het model me aan Nicole Kidman doet denken op deze manier

Ik zou best meer van haar willen zien.

Groet
      MadMax.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Het heeft iets, waarom weet ik niet. Misschien omdat het model me aan Nicole Kidman doet denken op deze manier

Ik zou best meer van haar willen zien.
        Op verzoek nog een experimentje :

Edit Mod Hanske :
        Deze foto voldoet niet aan de forumrichtlijnen en werd verwijderd.( 235 Kb)
        Pas de foto aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
        Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto zichtbaar te maken.

P.S. : Model is m'n betere helft
        Last edited by Hanske; 1 februari 2006, 23:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett
          Op verzoek nog een experimentje :

P.S. : Model is m'n betere helft
          Het lijkt wel alsof ze uit het tapijt probeert te kruipen.
          Nu goed.. ik denk niet dat je steeds foto's mag toevoegen in deze topic dus ik wacht gewoon af tot de volgende serie

Experimenteer lekker verder zou ik zeggen.
          Misschien ben ik een rare dat ik van dit soort bewerkte foto's hou, maar dat zal wel aan mij liggen. Het heeft iets mysterieus.

En ps.... je bent een bofkont Misschien mag ik haar een keer lenen voor een shoot

Groet
          MadMax.
          Last edited by Hanske; 1 februari 2006, 23:42.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

@Wimlet :

Mag ik u er even op attenderen dat een geposte foto hier op BD niet groter mag zijn dan 900*900 pixels en 200kb.
            Deze foto''s waren groter en zijn derhalve verwijderd. Lees als u wilt eens de diverse "gebruik van dit forum" topics" door. Daar staat in omschreven aan welke regels een posting moet voldoen.
            Last edited by Hanske; 1 februari 2006, 23:53.
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

@ Hanske : Doe maar een slotje op dit topic. Ik probeer het later nog wel eens opnieuw.

Mijn excuses

Groeten,
              Wim

Comment

Working...
              X