Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strandvondsten...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• strandvondsten...

graag en

gewoon wenteltrapje maar heel uitzonderlijk levend aangetroffen op ons strand te De Panne

Mooie kleurschakeringen voor zelfde wenteltrapjes

Erwtenkrabbetje

eens wat anders....

Canon D 20, 17-40 f 4 USM, 100 mm macro, 100-400 f/ 4.5- 5.6 IS USM, 28-135 f 3.5-5.6 IS USM, 70-300 f 4- 5.6 IS USM, Speedlite 580 EX, Gitzo statief, Novoflex balhoofd.

Website:martine.launoy.be
    Canon EOS-1D Mark III, D 20 en Canon lenzen van 17 tot 500mm.
    Altijd welkom:http://martine.launoy.be

Re: strandvondsten...

Prachtige reeks Martine
    Idd een unieke vondst zo'n levend wenteltrapje. Reeds sedert mijn kindertijd heb ik de gewoonte - tot groot jolijt van mijn puberdochters - om bij elk bezoek aan het strand van Zeebrugge (en da's heel regelmatig) minstens 10 wenteltrapjes te verzamelen. Niks moeilijks aan trouwens, ze liggen er met hopen als je er een oog voor hebt.
    En nog nooit heb ik er eentje levend gevonden.
    Meer foto's op mijn website

Comment

Prachtige reeks , mooi gebracht zo in de natuurlijke omgeving.
      Mooi van kleur en juiste scherpte.
      Groeten Leon
      http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
      Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

Comment

Mooie reeks, eenvoudig en goed in beeld gebracht.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

mooi gebracht zo in de natuurlijke omgeving
          Qua scherpte enzo is er weinig op aan te merken en ben zelf ook weg van schelpen zoeken op het strand. Enige minpunt in mijn ogen is dat ze op een grijze vloerbedekking liggen. Wellicht was het fraaier om ook wat zand mee naar huis te nemen voor deze foto's...
          Groetjes Edwin
          Mijn Foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smartpics
            Qua scherpte enzo is er weinig op aan te merken en ben zelf ook weg van schelpen zoeken op het strand. Enige minpunt in mijn ogen is dat ze op een grijze vloerbedekking liggen. Wellicht was het fraaier om ook wat zand mee naar huis te nemen voor deze foto's...
            Groetjes Edwin
            ... of misschien iets creatiever omgaan met het licht (tegenlicht, strijklicht) en compo of cadrage (niet knal in het midden,...)
            M.a.w. dit zijn technisch perfecte foto's voor het weergeven van de schelpen... en misschien was dat dan ook de bedoeling...

Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

ben ook niet zo weg van de omgeving, in een andere komt het beter tot zijn recht den ik.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een mooie reeks. Vooral nummer 3, het krabbetje vind ik tof. Zoals de anderen al zeiden: de ondergrond is niet je dát.
                Beauty need only be a whisper
                Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Mooie scherpe foto's!

Peter.
                  www.dpix.nl event photography

Comment

Bedankt allemaal!
                    De bedoeling van deze foto's was niet om ze op het forum te plaatsen, ik maakte ze voor een vriend die ze nodig had om bij artikel te plaatsen en een foto bij inventarisatie!
                    Kon het dan opeens niet laten, verslaving???
                    Canon EOS-1D Mark III, D 20 en Canon lenzen van 17 tot 500mm.
                    Altijd welkom:http://martine.launoy.be

Comment

Jazekers , mooi reeksje Martine , leuk in beeld gebracht en goed scherp
                      EOS 50D + BGE2N+EOS 350D + BG E3 -Canon 18-200 EFS IS - 18-55 EFS - EF50 mm MKI 1.8 -
                      EF 70-200 2.8 L usm - 2X EXT. - Sigma 150 mm 2.8 Macro - Manfrotto 676B

Comment

Working...
                      X