Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind die wel een grappige maar spijtig dat er niet meer van de kop scherp is, ietske meer ...
Inderdaad !!! Ik heb er zovat 5 genomen, maar geen enkele met een paar mm meer DOF... Volgende maal beter !!!
Iedereen bedankt !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
knap
kzou er wel nog eens met Noise ninja of iets dergelijks overgaan...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit ruis heb verwijderd. k' Heb zelfs geen programma daarvoor
Is ruis typisch of vlugger zichtbaar op scherm. Ik heb dit beeld uitgeprint op A4 en ik vind dat daar redelijk meevallen...
Enfin, 'k zal eens moeten op zoek gaan naar een "ruisverwijderaar" voor Mac
Dank je Sam voor je comment...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Volgens mij hedde gij een gat moeten graven om in gaan te liggen om deze foto te trekken.
En dan weet ik nog nie wie dat er het hardste gelachen heeft, die sprinkhaan of gij?
Mooi
En ge hebt mij gezien op de AV, 'k zou een flink stuk moet graven hebben om op gelijke hoogte te geraken...
Neen, dit vriendelijk heerschap zat op een betonnen steen...
Thnx Jo, voor de comment...
Greetz, Kariboe
Comment