Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wasbloem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wasbloem

Prachtig plaatje!

Volgens mij heb jij een zeer grote tuin, als je al je foto's bekijkt die je thuis hebt genomen!

Comment

Dat is mooi, zeg !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door servo
        Prachtig plaatje!

Volgens mij heb jij een zeer grote tuin, als je al je foto's bekijkt die je thuis hebt genomen!
        Bedankt,

eigenlijk heb ik wel een grote tuin ja.

In Oosterzele 3.500 m² met veel inheemse planten (vb van bij Ecoflora) en bij mijn ouders in Maldegem (waar ik ook op de zaak werk) 50.000 m² - neen, geen landbouwbedrijf maar natuurlijk ook niet allemaal een échte tuin hé, gewoon een mooi stukje natuur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
          Bedankt,

eigenlijk heb ik wel een grote tuin ja.

In Oosterzele 3.500 m² met veel inheemse planten (vb van bij Ecoflora) en bij mijn ouders in Maldegem (waar ik ook op de zaak werk) 50.000 m² - neen, geen landbouwbedrijf maar natuurlijk ook niet allemaal een échte tuin hé, gewoon een mooi stukje natuur.
          Hans, dan vertrek je altijd wel uit "pole-positie"....waar je dan ook dankbaar gebruik van maakt...
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
            Hans, dan vertrek je altijd wel uit "pole-positie"....waar je dan ook dankbaar gebruik van maakt...
            Soms zou ik wel wat meer tijd willen hebben... de laatste weken is mijn toestel maar af en toe eens gebruikt .

Comment

Working...
            X