Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi! Maar waarom blijf ik toch telkens mijn hoofd draaien om deze foto te bekijken Ik weet wel dat ie in het echt ook op zijn kop hangt, maar het blijft lastig kijken. Wat mij betreft mag je 'm best omdraaien: een andere kraamwebspin zou dit beest immers ook niet op de kop zien. Het is alleen dat wij menen dat er per se een onder en boven behoort te zijn - een probleem dat insecten al lang hebben opgelost.
Mooi! Maar waarom blijf ik toch telkens mijn hoofd draaien om deze foto te bekijken Ik weet wel dat ie in het echt ook op zijn kop hangt, maar het blijft lastig kijken. Wat mij betreft mag je 'm best omdraaien: een andere kraamwebspin zou dit beest immers ook niet op de kop zien.
Tuurlijk, graag zelfs
Ik schat van een 40tal centimeter.
Het beeld is dan gecropt denk dat zo een 60% is weggelaten
De originele instellingen zijn
Camera Model Canon EOS 350D DIGITAL
Shooting Date/Time 12/06/2005 14:23:18
Shooting Mode Shutter-Priority AE
Tv( Shutter Speed ) 1/20
Av( Aperture Value ) 13.0
Metering Mode Evaluative Metering
Exposure Compensation 0
ISO Speed 200