Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
zeer mooi reeks ! de 2de vindt ik omwille van de actie zeer goed ( een vertical zou misschien nog beter zijn?) ; en de eerste zou ik iets meer contrast geven ;
Waar vind jij toch die vlinders..? Hier in mijn regio vlakbij de kust vind ik enkel koolwitjes, zandoogjes en af en toe eens een dagpauwoog... Maar de andere soorten lijken hier onvindbaar...
Waar vind jij toch die vlinders..? Hier in mijn regio vlakbij de kust vind ik enkel koolwitjes, zandoogjes en af en toe eens een dagpauwoog... Maar de andere soorten lijken hier onvindbaar...
Volledig mee eens, Frederic! In Flevoland is het ook maar matig gesteld met die fladdertjes.... Ze zijn er wel hoor, maar voor je die vind in die uitgestrekte polderlanden....
Aan JO: .....
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
persoonlijk heb ik dit jaar ook veel minder vuurvlindertjes dan andere jaren gezien; andere soorten daarentegen veel meer,
Hier in de buurt ligt een veldje waar ik 95% van de vlinders dit jaar heb gevonden. Er staan distels op die een 10 meter van een loofbosje af staan. De zon schijnt er van een uur of 9 s'morgens tot s'avonds op. Ik denk dat ik hier een soort of 10 gevonden heb zonder de motten mee te tellen. Ook de paringen van blauwtjes, dikkopjes en parelmoervlinders heb ik hier mogen fotograferen. Dus een loofbos met een distelkraag in de zon geeft gegarandeerd vlinders.
Comment