Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pink

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pink



    OF
    http://www.naturewim.be

  • #2
    Re: pink

    is de foto zo slecht
    http://www.naturewim.be

    Comment


    • #3
      Re: pink

      Oorspronkelijk geplaatst door PW
      is de foto zo slecht
      Zeker niet!!!!!!

      Het contrast tussen dit beestje en de donkergroene achtergrond vind ik formidabel!

      Ik probeer me in te beelden hoe het moet aanvoelen om in je eigen nek te bijten

      De groene delen tussen het beestje zijn nekgedeeltes... is dat Photoshop? Want de achtergrond is toch wazig en zijn nek niet...

      Greetz
      Dj

      Comment


      • #4
        Re: pink

        Bah neen toch ??? Maar 't is al heel de dag wat 'minnekes' op 't forum vandaag

        Knappe close-up, fel licht (het wit net niet uitgebrand!?) en zeer zachte kleuren. Mooi pretlichtje in het oog
        Qua kadrage vind ik links iets te veel ruimte. Ik zou het klassieke "portrait-formaat" nemen en dus links wat zwart wegcroppen. Ik vermoed dan een sterker beeld.
        En als je evnetueel kan, zou ik proberen het beeld een ietsiepietsie te verdonkeren. Niet echt veel, maar proberen de highlights iets te minderen... Just my 2 cents...

        Knap beeld, hoor !
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: pink

          Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
          Bah neen toch ??? Maar 't is al heel de dag wat 'minnekes' op 't forum vandaag

          Knappe close-up, fel licht (het wit net niet uitgebrand!?) en zeer zachte kleuren. Mooi pretlichtje in het oog
          Qua kadrage vind ik links iets te veel ruimte. Ik zou het klassieke "portrait-formaat" nemen en dus rechts wat zwart wegcroppen. Ik vermoed dan een sterker beeld.
          En als je evnetueel kan, zou ik proberen het beeld een ietsiepietsie te verdonkeren. Niet echt veel, maar proberen de highlights iets te minderen... Just my 2 cents...

          Knap beeld, hoor !
          Greetz, Kariboe

          Ik vind de cadrage juist net perfect.... Hij kon het beestje ook wat meer in beeld gebracht hebben, maar koos hier voor alleen de kop...

          Heb net eventjes geprobeerd met een stuk af te dekken en vind het afbraak aan de foto...

          Domme vraag, maar wat bedoel je juist met de highlights?

          Greetz
          Dj

          Comment


          • #6
            Re: pink

            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
            Bah neen toch ??? Maar 't is al heel de dag wat 'minnekes' op 't forum vandaag

            Knappe close-up, fel licht (het wit net niet uitgebrand!?) en zeer zachte kleuren. Mooi pretlichtje in het oog
            Qua kadrage vind ik links iets te veel ruimte. Ik zou het klassieke "portrait-formaat" nemen en dus links wat zwart wegcroppen. Ik vermoed dan een sterker beeld.
            En als je evnetueel kan, zou ik proberen het beeld een ietsiepietsie te verdonkeren. Niet echt veel, maar proberen de highlights iets te minderen... Just my 2 cents...

            Knap beeld, hoor !
            Greetz, Kariboe


            zo beter
            http://www.naturewim.be

            Comment


            • #7
              Re: pink

              'k Vind de 'originele' beter! Nu zijn de kleuren van het beestje wat te flets naar mijn gedacht... Maar ja ...

              Greetz
              Dj

              Comment


              • #8
                Re: pink

                Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                'k Vind de 'originele' beter! Nu zijn de kleuren van het beestje wat te flets naar mijn gedacht... Maar ja ...

                Greetz
                Dj
                ben het eens met U maar misschien bedoeld kariboe iets anders ben pas een paar maanden bezig

                alvast bedankt djamila en kariboe
                http://www.naturewim.be

                Comment


                • #9
                  Re: pink

                  Oorspronkelijk geplaatst door PW
                  ben het eens met U maar misschien bedoeld kariboe iets anders ben pas een paar maanden bezig

                  alvast bedankt djamila en kariboe
                  Neen, ik bedoelde niets anders.
                  Het verdonkeren (zoals het nu gebeurd is) is inderdaad geen verbetering, dus daarover zijn we akkoord. De kleuren zijn dof en flets geworden...
                  Doch het herpositioneren binnen het kader vind ik uitermate geslaagd. Het beeld wint aan kracht en staat veel evenwichtiger binnen het kader...
                  Dus...
                  Greetz, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #10
                    Re: pink

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                    Neen, ik bedoelde niets anders.
                    Het verdonkeren (zoals het nu gebeurd is) is inderdaad geen verbetering, dus daarover zijn we akkoord. De kleuren zijn dof en flets geworden...
                    Doch het herpositioneren binnen het kader vind ik uitermate geslaagd. Het beeld wint aan kracht en staat veel evenwichtiger binnen het kader...
                    Dus...
                    Greetz, Kariboe
                    En ik moet miss wel herzien dat ietske andere cadrage wel beter is Ik dacht dat je echt bedoelde tot juist voor de beestje zijn kopke...

                    Greetz
                    Dj

                    Comment


                    • #11
                      Re: pink

                      nee hoor, lang niet slecht, je toch een hoop kijkers??.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: pink

                        mooi foto en goede aanpassing , je hebt echter een zaak vergeten, na zo een bewerking, nogeens je levels optrekken en of het contrast en de kleuren zijn terug

                        Comment


                        • #13
                          Re: pink

                          Het is net of ie ons aankijkt! mooi
                          Niet geschoten is altijd mis

                          Comment

                          Working...
                          X