Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Omdat vlinders te groot zijn....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Omdat vlinders te groot zijn....

Omdat vlinders te groot zijn voor mijn vliegende beestjes was ik verplicht dood gewone opnames te maken
    en dan noem je dit doodgewone opnames Voor ons allen het teken dat de meester ook in die doodgewone situaties aan de top staat.
    By the Way: HAPPY BIRTHDAY dear Frans en nog veel succes met de kleine en de minder kleine beestjes.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Prachtige beelden.
      De eerste houdt mijn aandacht wat langer dan de gemiddelde foto!

Comment

Mooi Frans,
        ik heb alleen een vraagke naar kleurechtheid. Het gaat hem hier zoals op het eerste zicht kan zien, telkens om dezelfde bloem. Bij foto één is die mooi rood-roze, terwijl bij foto 3 eerder vaal-lichtpaars is
        Ik heb een lichte voorkeur voor drie, omdat je daar heel mooi de doordruk van de zwarte vlekken kan zien, en diverse wit-tinten.
        Mooie details van de fijne beaderde vleugels.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Bedankt allemaal, ik had deze topic bijna vergeten...
          Oorspronkelijk geplaatst door purlut
          Mooi Frans,
          ik heb alleen een vraagke naar kleurechtheid. Het gaat hem hier zoals op het eerste zicht kan zien, telkens om dezelfde bloem. Bij foto één is die mooi rood-roze, terwijl bij foto 3 eerder vaal-lichtpaars is
          Ik heb een lichte voorkeur voor drie, omdat je daar heel mooi de doordruk van de zwarte vlekken kan zien, en diverse wit-tinten.
          Mooie details van de fijne beaderde vleugels.
          Ja purlut, Ik weet het dat de kleuren niet altijd perfect juist zijn. Reden is heel eebvoudig ik zie rood veel minder goed dan de andere kleuren. ( Veel mannen hebben kleurafwijking) Ik schenk ook minder ( spijtig genoeg) aandacht aan die kleurechtheid. De verschillen komen door vooral naar de optimale kontrast te gaan bij de verwerking. Ik herneem ook de foto's niet als ik een reeks op BD plaats, ik zou dit beter wel even doen omdat als je ze onderelkaar bekijkt je gemakkelijker de kleurverschillen ziet. Bij foto 3 heb ik vooral moeten regelen om die witte vleugels zo goed mogelijk in kontrast te houden voor de doortekeningen.

Maar eigenlijk ben ik excuses aan het uitdenken, dus kleuren kunnen gewoon beter afgesteld worden.

Frans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frans_vdm
            Bedankt allemaal, ik had deze topic bijna vergeten...
            De leeftijd hè! Of een nieuw speelgoedje gekregen?
            Proficiat, omdat je tellertje vandaag weer met één verhoogd is.

Comment

Working...
            X