Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De 'Highspeedphotography' van Frans_VDM eens uitgeprobeerd...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De 'Highspeedphotography' van Frans_VDM eens uitgeprobeerd...

... en al meteen resultaat
    Ze waren door hun supersonische snelheid bijna niet volgbaar om in beeld te brengen (ofwel was ik deze morgen nog niet goed wakker... ), dus moest ik meteen aan Frans z'n uitvinding denken

Weet iemand toevallig de naam van deze 'snelheidsduiveltjes'...?

Re: De 'Highspeedphotography' van Frans_VDM eens uitgeprobeerd...

ik weet niet hoe ze heten, maar ze staan er wel heel goed op.
    heel erg mooie compositie, DOF en kleuren!
    vooral bij de laatste twee vind ik.
    Kodak EasyShare DX6340
    Canon 350D + Sigma 18-50mm F2.8

Comment

LOL
      Knappe reeks Ik vind de belichting ook stukken beter dan bij de libellen die je recent gepost hebt.
      Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
        LOL
        Knappe reeks Ik vind de belichting ook stukken beter dan bij de libellen die je recent gepost hebt.
        't was dan ook vroeger in de ochtend. Die libellen waren in vlakke zon gefotogreerd, waar ik persoonlijk -en waarschijnlijk nog anderen- vaak moeilijkheden mee heb...

Comment

Nr 2 en 3 voor mij. Die hebben de meest natuurlijke kleuren.
          Maar toch een lichte voorkeur voor 3

Mooi mooi,

Groetjes

JO
          Groetjes
          ----JO

Comment

Leuke reeks. Kga met de andere mee, nr 2&3. Onderwerp staat er overal scherp op en een heerlijke dof.
            "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

mijn voorkeur gaat naar nr 2
              http://www.naturewim.be

Comment

Grapjas
                Toch heel fraaie beelden, mooi en goed belicht
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

Comment

Mooie reeks! Jammer van z'n 'staartje' maar toch vind ik nr.2 de allermooiste!

Grtz, Fabienne
                  De vlinder maakt zich niet druk om de fouten die de rups ooit heeft begaan.
                  BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                  The name of the game is to fill the frame!
                  http://Fabke.fotopic.net

Comment

Mooie reeks hoor. Mijn voorkeur gaat ook naar de 2e ivm met de kleurstelling. Zeker hele korte sluitertijd gebruikt. Met panning zouden deze foto's ook mooi geworden zijn denk ik

Groetjes Marion

Comment

Aaaargh !!! Lach er maar een beetje mee
                      Ik heb al twee maal geprobeerd zo'n slakjes vast te leggen, reeds 2 maal van een kale reis teruggekomen. Veel foto's - dat wel - maar goede beelden ?!? Nee hoor !!!

En deze ? Mooie beelden. Heel leuk van kleur en licht, mooi scherp met goed DOF en knappe slakjes (niet zo van die véttige).

M.a.w. : een goede leerschool voor Kariboe
                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

dienen tweeden is een chique prent

goe bezig
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Bij die eerste vind ik het contrast tussen het geblurde bovenste gedeelte en het scherpe onderste deel van de tak niet mooi.
                          Bij de tweede vind ik de kleuren erg mooi. De derde vind ik het mooist, vooral door de compositie en ook weer de kleur.
                          Panasonic Fz5 - Nikon 6t close-up lens

Comment

Super foto's! De meeste mensen onderschatten denk ik nog hoe moeilijk het kan zijn een goede foto van een slak te nemen!

Vooral de tweede is erg mooi, maar vind de tweede ook erg leuk, aangezien het de nieuwschierige aard van slakken goed laat zien ( ja echt, slakken zijn erg nieuwschierige beesten... )

Comment

Erg fijne reeks , en dat met die snelheid.
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
                              X