Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Libelle's ? of waterjuffers ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Libelle's ? of waterjuffers ?

En is het iets ? Allen geschoten met een manual focus lens

To make your dreams come true, wake up

Re: Libelle's ? of waterjuffers ?

prachtige "behaviourshots" van bloedrode heidelibellen op zoek naar een afzetplaatsje.
    knappe observatie
    Mac

Comment

de eerste erg mooi vanwege de schaduw, de laatste goed met dat water er bij.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
        prachtige "behaviourshots" van bloedrode heidelibellen op zoek naar een afzetplaatsje.
        knappe observatie
        Mac

Op het afzetten van de eitjes, heb ik pech gehad.... 'k had een paar foto's op de moment dat het gebeurde.... maar alleen onscherp.....

Doet me serieus twijfelen om toch de nikkor 105 2.8 af, aan te kopen. Maar ik weet niet of je bij dit type van foto's (als het snel moet gaan, in de vlucht)... dat die af een voordeel of een nadeel is.
        Deze foto's voor : "in de vlucht", vindt ik redelijk scherp..... Ok, dit heeft met geluk te maken, maar de foto's zijn er.... als je met af werkt, ga je misschien altijd te laat komen ? terwijl als je met mf werkt... je er toch een paar goede gaat hebben ?
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm
          Maar ik weet niet of je bij dit type van foto's (als het snel moet gaan, in de vlucht)... dat die af een voordeel of een nadeel is.
          als je met af werkt, ga je misschien altijd te laat komen ? terwijl als je met mf werkt... je er toch een paar goede gaat hebben ?
          Die 105mm Nikkor (die ik zelf ook bezit) kan je zowel als autofocus als op manuele stand gebruiken.

Comment

Prima foto's hoor!
            De Nikkor Micro 105 2.8 D is ook een prima lens.
            Kan je inderdaad ook manueel gebruiken; en dit is bij macro eigenlijk te verkiezen.
            Anders staat het hoofdmotief steevast in het midden van het beeld = géén sterke compo.
            mvg,

Roland

Comment

de 2de heeft iets speciaals voor mij! ik heb dit meermaals met mijn 150 mm macro geprobeerd maar steeds noppes!

Comment

Working...
              X