deze week dus met mijn gezin in de Eemhof gezeten. Maar zelfs dan zijn ze niet veilig voor mijn vlindervirus
Ik had op het net gelezen dat er in zuidwolde een vlindertuintje was waar in 2003 voor het eerst sleedoornpage gezien was. Dus ik een mooie dag uitgekozen (vandaar de hevige schaduwen) en 100 km in den tuut gezeten om zeewolde <-> zuidwolde te overbruggen.
Maar het was het waard. Er zaten daar 2 sleedoornpages op het toch nogal kleine tuintje. Bovendien bleek dat er dit jaar nog geen sleedorrnpages gezien waren ... keken ze niet goed
of had ik gewoon heel veel geluk
(voor hetzelfde geld had ik niks gezien en was de rit tevergeefs)
enfin. Onder niet zo'n ideale omstandigheden (felle zon, dicht begroeiing en 4 loslopende bengels ... ... om van de vrouw nog maar te zwijgen
) toch nog enkele aanvaardbare foto's kunnen maken.
De eerste 2 zijn van een mannetje, de laatste van een vrouwtje
--
--
--
--

Maar het was het waard. Er zaten daar 2 sleedoornpages op het toch nogal kleine tuintje. Bovendien bleek dat er dit jaar nog geen sleedorrnpages gezien waren ... keken ze niet goed

enfin. Onder niet zo'n ideale omstandigheden (felle zon, dicht begroeiing en 4 loslopende bengels ... ... om van de vrouw nog maar te zwijgen

De eerste 2 zijn van een mannetje, de laatste van een vrouwtje
--

--

--

--
Comment