Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtvlindertje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nachtvlindertje

Dit is een hele mooie!! prachtplaat....

mvg, CanonChris
    Beter 1 Lens op mijn camera, dan 10 in de winkel !

Comment

Moet ook "antoine" nog bedanken omdat het dank zij dit topic is http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=83556
      dat ik dit ook eens wilde proberen...
      Graag gedaan, men kan niet genoeg van elkaar leren en terloops jou foto scoort wel hoger of mijn motten, maar ik geef wel toe die van jou is inderdaad een prachtopname !
      En schijnt de zon daar in Zonnegem meer of ergens anders, hier in Menen is het vandaag terug een grijze soep.
      Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

Comment

Heel mooie foto

Comment

Of de kleuren nu wel of niet correct zijn of niet... de achtergrond -inclusief de bloem- en de goudachtige weerschijn geven een prachtig contrast waardoor een heel fraaie foto is ontstaan.

Groeten, Miriam

Comment

't is idd een foto waar je wat langer naar kijkt. Natuurgetrouw of niet, hij blijft interessant
            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diedhert
              Mja, maar toch ... kijk maar eens overdag ... niets van gouden schijn te bemerken. Maar dit geheel terzijde.
              Het zal wel aan de lichtintensiteit liggen dan, want als het beestje glimt met flitslicht, dan zal dat het ook doen met genoeg zonlicht.

Anyways, ik vind dit echt een schitterende foto. Het bloemetje nog mooi te zien en het contrast van het goudkleurige tegen de zwarte achtergrond is fantastisch!
              Panasonic Fz5 - Nikon 6t close-up lens

Comment

uitzonderlijk mooi
                mvg,
                Ludo V.

Comment

Schitterend!
                  vriendelijke groeten, Helen
                  Updated WWW.HELENICA.NL
                  ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Iedereen bedankt voor de fijne reacties in het bijzonder Roland Van Den Bulcke voor de vele tips die ik reeds heb gekregen!
                    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                    BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
                      't is idd een foto waar je wat langer naar kijkt. Natuurgetrouw of niet, hij blijft interessant
                      Voor mij ook dé criteria waaraan een foto moet voldoen...
                      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                      BD0290BE

Comment

Working...
                      X