Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een van de zonnebloemen in mijn tuin

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een van de zonnebloemen in mijn tuin

ik heb daar redelijk wat zonnebloemen maar de meesten kijken naar mijn achterbuur, deze hadden tenminste manieren en keken mijn kant op
    op de bloem zitten 2 krabspinnetjes te wachten op vers voedsel

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

prachtige plaat, Frans...

Comment

Mooi artistiek uitgewerkt.

Comment

ook passende voor- en achtergrond
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Heel mooi Frans! Enige 'puntje van kritiek': voor mij persoonlijk stoort het 'stukje zonnebloem' rechts in beeld me een beetje. Maar waarschijnlijk ben ik aan het muggenziften en gaat merendeel hier niet mee akkoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
            Heel mooi Frans! Enige 'puntje van kritiek': voor mij persoonlijk stoort het 'stukje zonnebloem' rechts in beeld me een beetje. Maar waarschijnlijk ben ik aan het muggenziften en gaat merendeel hier niet mee akkoord.
            Ik ga wel akkoord maar ik kon het niet over mijn hart krijgen die rechtse bloem weg te knippen en in mijn oude LR6 doe ik alleen kleine "retouches" dat alles weghalen is daarmee ook niet eenvoudig en prutsen met de BG kan ik daar ook niet mee maar dat zou mij te ver gaan... ik ben nog een beetje purist en misschien is dat ouderwets maar ik zou er mij niet goed bij voelen
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
            X