Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hommeltje aan het eten....

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hommeltje aan het eten....

Hommeltje aan het eten..

Rob,
    Last edited by natuurfreak; 15 augustus 2025, 10:39.

Ook mooi
    Imgur is dat betalend (ben soms een gierige die niet van ABO's houdt)? beetje vergelijkbaar met flickr of zo ?
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Ook mooi
      Imgur is dat betalend (ben soms een gierige die niet van ABO's houdt)? beetje vergelijkbaar met flickr of zo ?
      ik heb het even aan AI gevraagd dan hoef ik niet zoveel te typen...

Ja, Imgur is gratis te gebruiken voor iedereen. Je kunt foto's uploaden, delen en bekijken zonder dat je hoeft te betalen of een abonnement nodig hebt.

Wat krijg je gratis bij Imgur?
      • Uploaden van afbeeldingen tot 2MB per stuk
      • Onbeperkt aantal uploads
      • Delen via sociale media of embedden op websites
      • Organiseren in albums en toevoegen van tags
      • Toegang tot een grote community van gebruikers

Wat biedt Imgur tegen betaling?

Als je behoefte hebt aan extra functies, kun je kiezen voor een betaald account:
      • Uploaden van grotere afbeeldingen
      • Verwijderen van advertenties
      • Mogelijkheden zoals wachtwoordbeveiliging en aangepaste URL’s

Let op: sinds mei 2023 verwijdert Imgur inhoud van gastaccounts (dus zonder ingelogd te zijn geüpload) en inactieve content. Het is dus aan te raden een account aan te maken als je je afbeeldingen wilt bewaren.

Comment

beetje vergelijkbaar met flickr of zo ?
        ik blijf je sowieso nog wel op flickr volgen... moet zelf op imgur nog een beetje de boel verkennen... nauwelijks nog aandacht aan besteed behalve uploaden van foto's..

je kunt er grotere afbeeldingen plaatsen die ik dan weer naar dit forum kon linken.... maar doe dit ook nog niet zo lang... nu blijkt dat alles wat ik heb ge-upload alleen voor mezelf was te zien, dus nu ben ik bezig met het openbaar maken, sinds vandaag

Comment

Oei, geen Imgur-beelden meer ? Iets mis met openbaar maken misschien ...

Comment

Ik kan deze ook niet zien. Er zal ergens iets misgelopen zijn Rob.

Comment

Klopt, ik heb mijn flickr en imgur account verwijderd.... dus als het goed is is er niks meer te zien....

Rob,

Comment

Niks meer te zien inderdaad ...

ik vind dat wel erg jammer maar u zal daar wel een goede reden voor hebben

Comment

Niks meer te zien inderdaad ...

ik vind dat wel erg jammer maar u zal daar wel een goede reden voor hebben
                  Ik heb mijn foto's met heel veel plezier met jullie gedeeld (sinds 2 maart 2007) dat ik op dit mooie forum aanwezig ben.
                  Toen ik op IMGUR mijn account aanmaakte en mijn foto's publiekelijk maakte besefte ik eigenlijk, (ik kreeg daar overigens ook meteen zeer goede reacties) dat dit niet meer is wat ik wil... Ik ben 'voorlopig' wel even klaar met delen en fotograferen.
                  Wie weet in de toekomst. 'i don't know'

Dat is het eigenlijk... Ik wens iedereen heel veel moois en wie weet tot ergens...

Rob,

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
                  X