Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnebloem...

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonnebloem...

Zonnebloem

... in ontluikende fase. Eentje uit mijn bloemenveldje in onze tuin.
    Ik postte eveneens op Facebook... maar vind het toch hetzelfde niet meer.
    Dus nog maar even genieten van de laatste dagen dat het forum hier bestaat...

heel mooi, ook de kleurtjes van de BG...

Comment

Je hebt dat knappe prille modelletje mooi in beeld gebracht

Men mag zeggen en denken wat men wil maar hier voelde ik mij een beetje thuis, in facebook zal ik mij nooit thuis voelen... het heeft allemaal meer met gevoel te maken !
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Men mag zeggen en denken wat men wil maar hier voelde ik mij een beetje thuis, in facebook zal ik mij nooit thuis voelen... het heeft allemaal meer met gevoel te maken !
        yep, mee eens...

Comment

Een mooie Jolleke.
          Ik heb een tijdje zitten kijken maar ze gaat niet verder open. Misschien symbolisch voor het definitief sluiten van dit forum . . .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
            Een mooie Jolleke.
            Ik heb een tijdje zitten kijken maar ze gaat niet verder open. Misschien symbolisch voor het definitief sluiten van dit forum . . .
            Inderdaad... zo had ik het nog niet bekeken maar het zou inderdaad symbolisch kunnen zijn...
            Dankjewel!

Comment

Mooi in beeld gebracht Jolleke.

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
              X