Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even poseren voor de fotograaf....

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Even poseren voor de fotograaf....

Even in de camera kijken, klikken en klaar...
    moeilijker dan dit is het niet...

Rob,​​​​​​​

Inderdaad, voor het model is het eenvoudig
    En de fotograaf ? doet die het uit de losse hand ? of van statief ? of ... arm op de knie of andere gymnastiekoefeningen ? want voor deze bloem zou je een hoge rijstzak nodig hebben
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Inderdaad, voor het model is het eenvoudig
      En de fotograaf ? doet die het uit de losse hand ? of van statief ? of ... arm op de knie of andere gymnastiekoefeningen ? want voor deze bloem zou je een hoge rijstzak nodig hebben
      Ik dacht dat dit een herfstaster is...
      Ik heb met mijn MP-E65 nog nooit een statief gebruikt... maar als ik de mogelijkheid heb om ergens te steunen dan doe ik dat... statief in combinatie met de MP-E65 is voor mij totaal onwerkbaar..

Comment

Weer heel mooi Rob, al had deze voor mij persoonlijk iets meer scherptediepte mogen hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
          Weer heel mooi Rob, al had deze voor mij persoonlijk iets meer scherptediepte mogen hebben.
          Ook voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
            Ik dacht dat dit een herfstaster is...
            Ik heb met mijn MP-E65 nog nooit een statief gebruikt... maar als ik de mogelijkheid heb om ergens te steunen dan doe ik dat... statief in combinatie met de MP-E65 is voor mij totaal onwerkbaar..
            Ik ben geen ervaringsdeskundige wat betreft MP-E65 maar ik was ervan overtuigd dat dit een bloem is die op een redelijk lange stengel staan, dat wiebelt wel altijd een beetje bij het minste zuchtje, een statief dat is dan zelfkwelling, is alleen mogelijk bij statische onderwerpen en dat soort dingen kwam ik bij mijn weten niet tegen in jouw macro werk.
            Door goed naar uw beelden te kijken kan ik mij ook wel redelijk goed inbeelden hoe je bezig bent. De acties tussen de bosmieren moet dan ook wel uitdagend zijn, goed kijken waar je kan gaan liggen om zelf geen prooi te worden
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Ik ben geen ervaringsdeskundige wat betreft MP-E65 maar ik was ervan overtuigd dat dit een bloem is die op een redelijk lange stengel staan, dat wiebelt wel altijd een beetje bij het minste zuchtje, een statief dat is dan zelfkwelling, is alleen mogelijk bij statische onderwerpen en dat soort dingen kwam ik bij mijn weten niet tegen in jouw macro werk.
              Door goed naar uw beelden te kijken kan ik mij ook wel redelijk goed inbeelden hoe je bezig bent. De acties tussen de bosmieren moet dan ook wel uitdagend zijn, goed kijken waar je kan gaan liggen om zelf geen prooi te worden
              zover ik weet is dit een herfstaster... in het bloeiseizoen staat vlakbij mijn macroplek een hele grote (bijna struik) een hele grote bos met deze bloemen, in mijn herinnering beginnen ze al redelijk dicht bij de grond...? Als ze wat hoger staan kun je vaak het bloempje ook een beetje vasthouden, wel onhandig maar je moet wat...

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
              X