Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sprinkhaan...

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sprinkhaan...

40D MP-E65mm, ik had toen een andere diffuser dan nu...

geen crop

Rob

Mooi scherp en mooie kleuren

Groetjes,
    Patric

http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Technisch ok maar deze spreekt mij minder aan , komt mij wat log over zo
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Welke diffuser gebruik je?
        ik was van plan om mij zo één te kopen van Cygnustech Diffuser Met die spin op.
        Maar jammer genoeg kan je niet online betalen met bankcontact

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk bericht
          Welke diffuser gebruik je?
          ik was van plan om mij zo één te kopen van Cygnustech Diffuser Met die spin op.
          Maar jammer genoeg kan je niet online betalen met bankcontact
          Deze sprinkhaanfoto is een best oude foto toen was ik nog volop aan het experimenteren... nu gebruik ik de Gary fong inverted dome lightsphere white. Hier heb je er 2 van nodig voor elke flitskop. Voor een uitgebreide uitleg die ik gemaakt heb zie hier.... daar staat de hele uitleg.... Flitsverzachter voor MP-E 65mm. - Belgiumdigital forum

ik ken de Cygnustech Diffuser maar zover ik weet is die niet geschikt voor de MP-E65mm? die schuift uit met elke vergroting... en de Cygnustech Diffuser wordt speciaal gemaakt voor lens en flitser als een statisch geheel, dat is wat ik dacht?.
          Maar is prima voor een lens die niet uitschuift, het gewone macrowerk dus, hij wordt dan op maat voor je gemaakt maar dan moet je wel je apparatuur eerst doorgeven...
          maar goed, ik weet het niet zeker, misschien is er wel 1 geschikt voor een uitschuifbare lens?... Ik heb geen ervaring met deze diffuser... altijd zelf lopen prutsen..

Rob,

Comment

Ook weer zeer knap , ik ken tot mijn grote spijt helemaal niks van flitsen, laat staan met alle accessoires zoals diffusers ed. meer... zou niet weten hoe eraan te beginnen maar zou het wel nog een keertje willen leren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
              Ook weer zeer knap , ik ken tot mijn grote spijt helemaal niks van flitsen, laat staan met alle accessoires zoals diffusers ed. meer... zou niet weten hoe eraan te beginnen maar zou het wel nog een keertje willen leren.
              Ik denk dat het ook niet per se nodig is met een 1:1 macrolens.... met de MP-E65mm is het een must....

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
              X