Alweer knap. Ga je in september nog antwoorden krijgen op je foto's. Ik denk dat het veel minder zal zijn
Groetjes,
Patric
Een aantal jaren geleden hebben mensen/vrienden mij overgehaald om ook op facebook te komen.... dat heb ik 1.5 jaar of zoiets gedaan... tuurlijk kreeg je soms wel een mooi compliment maar hoofdzakelijk toch duimpjes of hartjes... mensen zijn in z'n algemeenheid (los van facebook) toch meer met zichzelf bezig en hebben weinig tijd voor een ander en geven vaak alleen een snel like-je.. Een beetje zwart wit gezegd, het is klikken en wegwezen.. Op een gegeven moment had ik er wel genoeg van.. Hoewel op het forum de laatste tijd ook steeds meer alleen gekeken werd, voor mij persoonlijk is (kijken en niet reageren op het forum) hetzelfde als een like-je, beide hebben (althans voor mij) geen enkele waarde.. Als je een mooie foto hebt gemaakt en je krijgt alleen een like-je dan zakt je broek toch af..
Weer een hele mooie Rosie. Ik heb echt genoten van je mooie foto's (en niet enkel van de jouwe hoor). Ik heb echter geen FB en ga er niet mee beginnen, dus hier stopt het voor mij. Trouwens, naar mijn gevoel, als fotografie echt je passie is dan kijk je op een gekalibreerde monitor en niet op een gsm scherm. Heel dat "met de tijd meegaan" is naar mijn gevoel pure BS, C'est la vie. Ciao Ciao BD.
Comment