Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wilde chicorei

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Wilde chicorei

Wilde chicorei

Deze stonden te pronken aan een klein poeltje hier in onze buurt.
    Prachtige bloempjes, vind ik zelf.

En het vliegje wou ook mee op de foto.

knap beeld met de verschillende fases van de ontwikkeling van de bloem.
    De onderste vinden we ook wat hoger terug. Als je die onderste cm's wegknipt, komen de volle bloemen ook groter in beeld.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Volgens mij is de foto zeer geslaagd. Er hoeft niet aan geknipt te worden. Wel is er wat ruis te zien over gans de plant maar niet op de achtergrond. Eigenaardig.

Comment

Ik vind het een hele mooie foto, lekker scherp vanonder naar boven, heerlijke achtergrond en mooie kleuren, TOP
        Inderdaad zoals Chrisvdv het hier zegt, is het heel duidelijk te zien als je hem vergroot, is precies dat je met uw penseel rondom je onderwerp je ruis hebt verwijderd.
        Je had het misschien beter geprobeerd via lightroom of camera raw de ruisreductie, werkt heel goed
        Grts S.
        Last edited by shooter1970; 1 augustus 2025, 10:58.

Comment

Heel mooi.

Comment

Oeps. De ruis was mij nog niet opgevallen, maar nu zie ik het ook. Ik heb in geen geval handmatig ruis verwijderd, maar ik heb wel de achtergrond met een masker iets meer vervaagd. Dat zal waarschijnlijk ervoor gezorgd hebben dat er inderdaad een verschil ontstaat tussen voor- en achtergrond. Ik zal dit proberen te fixen!

Comment

Dat staat weer zeer mooi in beeld, een foto mag ook iets elegants hebben zoals deze
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

hele mooie plaat....

Comment

Working...
                X