Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De bloemetjes en de bijtjes ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] De bloemetjes en de bijtjes ...

Maar zeker niet te vergeten de vlindertjes ook blijkbaar

Nog even hier posten zolang het kan
    Al heb ik ook al eens op Facebook geprobeerd
    Het is wel serieus aanpassen

Klein geaderd witje / Green veined white
    by Ludwig Callewaert, on Flickr

Last edited by LudwigC; 31 juli 2025, 14:55.
    Zie ook flickr

3 mooie foto's met een voorkeur voor de tweede
    Mvg Philip

Comment

3 prachtige platen die je zelden zo ziet, heel knap

Comment

Had het eerst nog niet door, ik dacht dat eerste vlindertje zo een rare houding
        toen keek ik nog is naar de titel en mijne trage frank viel
        echt wel knap
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Mooie opname reeks.
          De bloemetjes en de bijtjes…
          Zal niet voor vandaag zijn het vrouwtje maakt het kenbaar met haar opgestoken achterlichaam.

Comment

3 mooie foto's met voorkeur voor de derde.
            Hoe bedoel je Ludwig: " Het is wel serieus aanpassen " ?

Comment

chrisvdv

Allereerst vermelden dat ik tot nu toe (bewust) geen facebook gebruiker was.
              Alles is dus nieuw voor mij op facebook
              De belgiumdigital.com groep vinden en lidmaatschap vragen is eenvoudig en wordt snel toegekend.
              Je kunt daarna alle geposte fotos en commentaren zien en ofwel een een like of een geweldig of zoiets geven of een commentaar posten. Zoals nu op het huidige forum.

Je kan blijkbaar een onbeperkt aantal fotos posten, maar er zijn geen categorien
              althans dat dacht ik. Als ik facebook via mijn chrome android browser opstart, dan zie ik bij de berichten veldjes die je kunt aanklikken die overeen komen met de huidige categorien op het forum.
              Ik kan dan ook na het posten van een foto de categorie aanpassen.

Als ik via mijn chrome browser op Windows facebook opstart, dan vind ik die categorien niet terug (kan mijn fout zijn).

Ook weet ik nog niet hoe je dan kunt filteren op die categorien. Als dat zou werken dan kun je de overvloed aan fotos beperken om te reageren.

Sommige posts bevatten ettelijke tientallen fotos waar ik niet in geinteresseerd ben. Een manier van filteren zou super zijn.

Een spijtige zaak vind ik dat commentaar geven de grote uitzondering is. Likes zijn de standaard blijkbaar, maar dat is onder meer ook op flickr wel wat zo.

Dat zijn mijn initiele bevindingen van de facebook variant van belgiumdigital.

Niet vergeten dat ik een facebook newbie ben, en nog van alles aan het ontdekken ben. Misschien kan er veel meer dan ik denk.

Ik heb al enkele fotos gepost en wat reactie gekregen, dus er is wel potentieel. Helemaal hetzelfde als het forum zal het niet zijn, maar dat is niet noodzakelijk slecht

PS: als iemand weet hoe iets dat ik mis wel kan gedaan worden laat het mij zeker weten.
              Zie ook flickr

Comment

Heel mooie reeks.

Comment

Schitterende reeks Ludwig en passende titel !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                  X