Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stinkende gouwe
Collapse
X
-
-
Je hebt dit stukje 'onkruid' op een prachtige manier in het licht gezet, Frans.... zeker een mooi eerbetoon aan de soort..
Rob,
-
Zeer mooie lichtinval knappe dieptewerking.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtJe hebt dit stukje 'onkruid' op een prachtige manier in het licht gezet, Frans.... zeker een mooi eerbetoon aan de soort..
Rob,
Groetjes,
Patric
http://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
-
-
Inderdaad Peter, onkruid bestaat eigenlijk niet ...Even googelen bracht het volgende aan het licht :
stinkende gouwe wordt al vele eeuwen lang gebruikt voor medicinale doeleinden, zowel in Europa als in Azië, o.m. tegen geelzucht, om de galproductie te verbeteren, tegen darmkwalen, als pijnstiller, om oogproblemen te behandelen en vooral om wratten te doen verdwijnen. ... misschien moet ik het gaan kweken
@Chris: ik heb een paar meer detaillistische opnames maar ik was er niet echt tevreden over ... beetje fout scherpgestelden stacken ga ik niet doen omdat ik vind dat de dieptewerking dan verdwijnt en daar hou ik niet zo van
#jolien: ik maakte een crop zoals jij voorstelt, ik kon niet kiezen en dan heb ik dit beeld toch de voorkeur gegeven ... maar het werkt inderdaad ook wel
@allen: bedankt voor de fijne reacties
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Onkruid, een plantje dat groeit op een plek waar de mens het niet wil
Stinkende gouwe presenteert zich de laatste jaren ook hier spontaan in de tuin (waar hij welkom is).
Deze heb je zeer mooi vastgelegd met een knappe lichtval en die donkere achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtInderdaad Peter, onkruid bestaat eigenlijk niet ..
Rob,
Comment
Comment