Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Springstaartjes~ II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ~Springstaartjes~ II

Op een herfstblad

een dik buikje...

Op de planeet mars

​​​​​​​

Rob,

Heel mooie verzameling springstaartjes.

Comment

Volgens mij moet je al goede ogen hebben om die te vinden.
      Bijzonder dat je ze dan ook nog herkenbaar kunt fotograferen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
        Volgens mij moet je al goede ogen hebben om die te vinden.
        Ik lag een keer op de grond op mijn macroplek en er vroeg iemand wat ik aan het fotograferen was, ik zei springstaartjes... Ik heb geprobeerd aan te wijzen maar die persoon kon ze niet zien, haha...

Comment

Ook weer mooie beelden, hier ga ik eens voor de 3e kiezen omwille van compo en kleuren

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
          Ik lag een keer op de grond op mijn macroplek en er vroeg iemand wat ik aan het fotograferen was, ik zei springstaartjes... Ik heb geprobeerd aan te wijzen maar die persoon kon ze niet zien, haha...
          Dat gebeurt wel eens ja, in mijn gevall zien ze de dingen gewoonlijk al wat beter ... al hebben ze voor mij al 2 x de hulpdiensten willen bellen
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Ook weer mooie beelden, hier ga ik eens voor de 3e kiezen omwille van compo en kleuren

Dat gebeurt wel eens ja, in mijn gevall zien ze de dingen gewoonlijk al wat beter ... al hebben ze voor mij al 2 x de hulpdiensten willen bellen
            haha, herkenbaar...Frans.

Ik heb eens gehad dat ik op de grond lag zie foto, naast de Stichtseweg, daar was vroeger 1 van mijn macroplekjes... iemand op de snelweg A27 zag mij liggen en heeft de eerstvolgende afslag (ongeveer 1.5 km verder) genomen en is via deze parallelweg teruggereden en toen hij bij mij kwam vroeg hij of alles goed gaat, haha... Toch wel heel zorgzaam van die man...

Comment

knap en toch een beetje buiteraards aandoend
              mijn website : klik

Comment

3x mooi, met een lichte voorkeur voor nr. 1.

Comment

Working...
                X