Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eerst en vooral, prachtige foto.
ik zie dat je een 100mm macro gebruikt. maar met deze lens kan je toch geen 2cm dicht op het onderwerp gaan? hoe heb je dit gerealiseerd?
eerst en vooral, prachtige foto.
ik zie dat je een 100mm macro gebruikt. maar met deze lens kan je toch geen 2cm dicht op het onderwerp gaan? hoe heb je dit gerealiseerd?
gr
hij zet een 50mm omgekeerd voor die 100mm. Je krijgt dan een vergroting van rond de 3:1 Maar je DOF wordt heel dun.
Maar hoe maak je zo een extreme macro ?
Welke lens heb je gebruikt ? (EXIF ?)
Als je zo dicht nadert, hoe heb je dan nog voldoende licht ?
Heb je hiervoor een statief gebruikt ?
Deel je geheimen eens aub
Kris
Nikon D70s + Sigma tele 70-300mm Come and visit me at Istockphoto
Comment