Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Voorlopig even de laatste foto's...~

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ~Voorlopig even de laatste foto's...~

Ik kan nog wel een paar maanden doorgaan, (ik heb er nog wel zo'n 800 over in mijn archief) maar ik hou het voorlopig even hierbij... Misschien dat ik 'binnenkort' wel weer echt op pad ga dan zien jullie die foto's vanzelf wel verschijnen...
    Ik zal overigens nog wel blijven reageren op jullie foto's.

Een reeks van drie, de avontuurlijke beklimming van het Elzenhaantje☺

#1 op naar de top

#2 even van het uitzicht genieten

#3 en nu weer naar beneden

Groet Rob,

Mooie reeks waarvan de eerste de mooiste is.

Comment

Weeral heel mooi

Groetjes,
      Patric

http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

knap; tot weldra dan maar. Of met andere onderwerpen?
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          knap; tot weldra dan maar. Of met andere onderwerpen?
          Thanks, Cor.

Misschien dat ik in stilleven & abstract nog wel even aan de gang ga.. creativiteit vind ik op dit moment veel leuker dan fotograferen, ik ben wel heel veel in de natuur te vinden maar neem vanaf 2017 zo goed als nooit meer mijn macrospullen mee, die drang om er een foto van te maken heb ik niet echt meer... Maar ik zeg elke keer tegen mezelf (het zal vast wel weer terugkomen), maar tot nu toe voel ik dat nog niet... Ja, af en toe een mier op het balkon, zoals laatst, maar dan komt het als het ware naar mij toe...
          Wie weet wat er nog gaat komen, go with the flow....

Rob,

Comment

Een mooi verhalend reeksje.
            Blijf hier regelmatig kijken naar wat anderen maken, dan voel je na een tijdje weer de drang om de uitdaging aan te gaan en te tonen wat je (nog) kan.
            Je hoeft ook niet meteen je MP-E65 boven te halen. De natuur is weids en je kan daar fotografisch van fisheye tot supertele en alles er tussenin van genieten.
            Het beste in ieder geval!
            Luc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
              Een mooi verhalend reeksje.
              Blijf hier regelmatig kijken naar wat anderen maken, dan voel je na een tijdje weer de drang om de uitdaging aan te gaan en te tonen wat je (nog) kan.
              Je hoeft ook niet meteen je MP-E65 boven te halen. De natuur is weids en je kan daar fotografisch van fisheye tot supertele en alles er tussenin van genieten.
              Het beste in ieder geval!
              Luc
              Thanks, Luc.... j

Ik twijfel er niet aan dat ik het nog kan, dat verleer je niet zo snel... Ik blijf nog wel actief we gaan zien wat er gaat komen.... misschien een nieuw lensje, who knows

Rob,

Comment

Weer een zeer knap reeksje ... !

Ik begrijp volkomen wat je bedoelt Rob, het beste is op uw gevoel afgaan en laat u vooral niet door ons dwingen om wat dan ook te gaan doen !
                Zelf gaat het mij op dit moment ook niet optimaal, ik fotografeer nog wel wat maar minder en met minder inzet maar bewerken gaat mij momenteel helemaal niet af ... het zal misschien een soort van burn-out zijn Ik wil dat laten overwaaien maar het duurt nu toch al wel even... tegen mijn 100e raak ik er misschien wel weer overheen
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Zeer mooie reeks, voor mij krijgt één ook de voorkeur

Comment

Working...
                  X