Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wespspin - Tijgerspin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Wespspin - Tijgerspin

Op wandelafstand van mijn woonplaats ligt er een braakliggend stuk landbouwgrond. Bloemen, hoog gras, ... zorgen er voor dat er veel te fotograferen valt. Waaronder deze Wespspin of Tijgerspin. Foto zelf is een stack van 8 andere foto's.

Bedankt om te kijken en de opmerkingen.
    Christof Laeremans

De spin staat er mooi op. Ik twijfel een beetje of het niet beter zou zijn zonder de lange bladeren links en rechts, maar dat is de keuze van de fotograaf.
    Enerzijds krijg je meer een beeld van de omgeving, anderzijds leidt het de aandacht wat af van het onderwerp . . .
    Geslaagde stack.

Comment

LucFT bedankt voor je opmerking. Ik heb de foto aangepast zodat de lange bladeren links en rechts niet meer zichtbaar zijn.

Christof Laeremans

Comment

ik vind #1 met de omgeving een heel stuk mooier, vooral ook het warme omgevingslicht is heel mooi en een toevoeging voor de foto... Mooie plaat.

Rob,

Comment

Geslaagde stack maar spin staat er een beetje krap op in foto 1 en al helemaal in foto 2. Beter is om de poten niet te dicht bij de rand te laten eindigen. Foto 1 heeft ook een te drukke achtergrond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
            Geslaagde stack maar spin staat er een beetje krap op in foto 1 en al helemaal in foto 2. Beter is om de poten niet te dicht bij de rand te laten eindigen. Foto 1 heeft ook een te drukke achtergrond.
            Dank je wel voor de opmerking.
            Christof Laeremans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
              Helemaal eens!

Comment

Tijgerspinnen zijn een dankbaar onderwerp, spijtig genoeg zitten ze zelden in het open, zeker een geslaagde stack, maar door het struikgewas was oogt de foto wat druk, foto één is voor mij ook de betere

Comment

Working...
                X