Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Thanks allemaal, fijn dat deze actiefoto in de smaak valt..
nog even de exif voor degene die dat interessant vinden..
geflitst met verzachter, was in 2015, dus toen had ik een andere verzachter dan ik nu heb...
Camera Model Canon EOS 5D Mark II
Tv(Shutter Speed) 1/200
Av(Aperture Value) 13
ISO Speed 100
Lens MP-E65mm
Prachtig,zoals al je andere arhieffoto's trouwens.
Mooie scherpte ,ook al was het 2015.Die oude toestellen waren dan toch niet zo slecht.
Klein vraagje:welke verscherping pas je toe in de post??
(ik werk met dezelfde combinatie,maar zo scherp krijg ik ze nooit.Zal ook wel deels aan de techniek liggen zeker.)
Prachtig,zoals al je andere arhieffoto's trouwens.
Mooie scherpte ,ook al was het 2015.Die oude toestellen waren dan toch niet zo slecht.
Klein vraagje:welke verscherping pas je toe in de post??
(ik werk met dezelfde combinatie,maar zo scherp krijg ik ze nooit.Zal ook wel deels aan de techniek liggen zeker.)
Ik krijg al vanaf 2007 te horen dat de foto's die ik maak met de MP-E65 ragscherp zijn, toen had ik nog een canon eos350d met een gratis nabewerkings tooltje/software..Ook bij deze bovenstaande foto zie je in de onbewerkte RAW versie de facetten in ogen... Ik heb zelf het idee dat mensen elkaar gek maken om steeds maar de nieuwste duurste camera aan te schaffen.
Ik kan mij niet herinneren ooit een foto van jou gezien te hebben, misschien is eentje plaatsen... Bovenstaande foto is wel groot getoond dat scheelt een stuk in scherpte, de kleine versie toont minder mooie details, bij de grote komt dat beter uit...
Ik heb Photoshop elements, dus geen aparte software zoals Topaz o.i.d. Gewoon de scherpsteltool die Photoshop Elements mij biedt.
Comment