Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hommel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hommel

Zoals jullie weten ben ik mijn flickr site aan het vullen met mijn archiefmateriaal.... Zolang jullie het nog leuk vinden zal ik ze daarna ook hier plaatsen...
    Ik heb in de loop van de jaren met verschillende zelfgemaakte flitsverzachters gewerkt, daarom zal het soms per foto kunnen verschillen.. Ik vond dat uitproberen altijd leuk om te doen.
    Er is helaas op het forum altijd wel wat verlies aan scherpte, maar het zeker wel meer dan goed genoeg.

Hommel, erg close...

hommels by Natuurfreak, on Flickr

Rob,

Mooie en scherpe close up van een hommel. Ziet er wel een beetje doods uit maar dat kan ook een gedacht zijn van mij die niet klopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
      Mooie en scherpe close up van een hommel. Ziet er wel een beetje doods uit maar dat kan ook een gedacht zijn van mij die niet klopt.
      Thanks Chris, hij was springlevend, ik zal nooit dode dieren fotograferen zonder het erbij te zetten, ik vind dat namelijk geen uitdaging, krijg daar ook geen voldoening uit, behalve als ik de dood wil eren maar dan zet ik het er altijd bij. Deze was gewoon niet aan het eten zoals de meeste andere.
      Meestal als ik een hommel zie op een takje o.i.d. dan ga ik in positie zitten en wacht op de juiste positie en of hij binnen de dof zit dan druk ik af, maar je ziet hier alleen het gelukte eindresultaat op het forum, deze foto gaat in een fractie van een seconden, maar de 99 keer van de 100 keer dat het niet lukt, daar heb ik geen foto's van

Rob,

Comment

Ik wil hem knuffelen.

Weer een mooie plaat

Comment

Doorklikken geeft inderdaad een scherper beeld.
          Indrukwekkend resultaat van een geduldige fotograaf.

Comment

Prima gedaan, die kan dat op zijne pas laten zetten
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Prima foto

Groetjes,
              Patric

http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

ik heb niet het knuffel gevoel van Jolleke maar vind dit wel indrukwekkend knap!
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
                X