Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ready for take off

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ready for take off

Een archiefje met mijn gewone macrolens gemaakt..

exif: niet geflitst
    Camera Model Canon EOS 40D
    Tv(Shutter Speed) 1/200
    Av(Aperture Value) 5.6
    ISO Speed 400
    Tamron 180mm macro

opstijgen by Natuurfreak, on Flickr

Rob,

Mooi geheel en het beestje staat er zeer goed op.
    Met een gewone macrolens kan je wat meer laten zien en toch je onderwerp groot en duidelijk in beeld zetten.
    Al eens aan groothoekmacro gedacht ???? Je bent het toch gewoon on heel dicht bij je onderwerp te komen met je MPE-lens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
      Met een gewone macrolens kan je wat meer laten zien en toch je onderwerp groot en duidelijk in beeld zetten.
      Al eens aan groothoekmacro gedacht ???? Je bent het toch gewoon on heel dicht bij je onderwerp te komen met je MPE-lens.
      Klopt, Luc, maar het zijn 2 onvergelijkbare lenzen die ieder op z'n eigen manier de wondere wereld van de diertjes of planten laten zien. Ik wissel daarin wat af, hoewel mijn persoonlijke liefde meer naar de MP-E gaat. Wat de éen kan laten zien kan de andere niet en andersom, maar ze vullen elkaar wel mooi aan om de wereld te tonen op hun eigen manier.
      Ik ken idd de groothoekmacrolens, kun je hele mooie foto's mee maken, maar aangezien ik al jaren niet echt met die passie die ik vroeger had erop uittrek, wil ik nog even wachten met nieuwe aanschaffen, het heeft weleens door mijn hoofd gespeeld, maar het zou zonde zijn om hem nog jaren in de kast te laten liggen... Maar het vlammetje kan zomaar weer spontaan ontbranden, van het concert des levens krijgt niemand een program.

Rob,

Comment

Prachtig en mooi scherp

Groetjes,
        Patric

http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Mooie kleuren en onderwerp prima scherp.
          Knap
          Zie ook flickr

Comment

Schitterend Rob !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
            X