Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Staat er heel mooi op. Goed gelukte belichting en dito kleuren. Mocht zelfs een tikje scherper zijn.
Thanks Chris..
Ik denk toch dat het forum een compressie uitvoert vanwege besparen schijfruimte op de server waardoor je scherpte verliest, druk maar eens op de link van flickr dus op 'Natuurfreak' dan zie je dat de mier daar echt scherper is....
Dat klopt Rob, ik heb het ook eens bekeken door mijn foto's van dit forum en Flickr naast mekaar te zetten op 1 scherm. Natuurlijk is het hier slechts met 1024 resolutie en op Flickr met 1920 resolutie en dat is moeilijker vergelijken. Maar toch krijg ik ook direct de indruk dat het op Flickr scherper is. Daarom oververscherp ik mijn foto's altijd lichtjes voor ik ze op Flickr plaats met de plugin Web Sharpener in Photoshop.
Dat klopt Rob, ik heb het ook eens bekeken door mijn foto's van dit forum en Flickr naast mekaar te zetten op 1 scherm. Natuurlijk is het hier slechts met 1024 resolutie en op Flickr met 1920 resolutie en dat is moeilijker vergelijken. Maar toch krijg ik ook direct de indruk dat het op Flickr scherper is. Daarom oververscherp ik mijn foto's altijd lichtjes voor ik ze op Flickr plaats met de plugin Web Sharpener in Photoshop.
Handige tip, ik ondervind dit ook enorm met mijn beelden helaas… de ene keer al duidelijker dan anders…
btw, weer een mooi beeld van deze mier. Jij bent ondertussen ervaringsdeskundige zeker op het vlak van deze kleine kriebeldiertjes?
Comment