Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de liefhebbers..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voor de liefhebbers..

Voor de liefhebbers gaan we 'voorlopig' nog even door..
    Hoewel de foto's nog steeds scherp tonen op het forum gaat de kwaliteit t.o.v. flickr en het origineel op mijn harde schijf wel achteruit.
    'vermoedelijk' automatische compressie op het forum zodat er serverruimte wordt bespaart maar wel de scherpte vermindert?
    Als je de foto op flickr bekijkt zie je het verschil door op natuurfreak te drukken.

collage 7 by Natuurfreak, on Flickr

Rob,

Ik moet een van de dagen eens op flickr gaan kijken. Ziet er weer knap uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
      Ik moet een van de dagen eens op flickr gaan kijken. Ziet er weer knap uit.
      Thanks Luc, op mijn flickr heb ik het meeste al weggehaald, komt nog bij dat ik flickr niet altijd heb gehad, vroeger had ik een eigen domein maar die heb ik opgeschort toen ik minder ging fotograferen..

En ik moet nog steeds foto's weghalen vanwege de gratis versie, je kunt een beperkt aantal foto's plaatsen..

Rob,

Comment

Knap gedaan en wat een kleuren.
        groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Mooi in dat geel
          Misschien nog een tip voor het posten hier via Flickr(die ik ergens anders al eens gegeven heb)
          Als je in de in de BBCode die je van Filckr hier plaatst voor de naam van de foto een <Enter> zet (gewoon op enter drukken), en ook voor de naam van de auteur (by <naam van de auteur>)
          Dan komen die links onder je foto en niet naast.
          En dat centreert stukken beter
          Zie ook flickr

Comment

Working...
          X