Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klaproos + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Klaproos + up

Bedankt om even te komen kijken,
    Luc
    Last edited by LucFT; 18 juni 2025, 06:58.

Heel mooi en scherp

Groetjes,
    Patric

http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

De bg, compo/(vierkant) en scherpte vind ik goed, alleen de kleur heb ik mijn twijfels over, ik dacht dat klaprozen oranje/rood waren maar deze is eerder roze en paars?

Rob,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        De bg, compo/(vierkant) en scherpte vind ik goed, alleen de kleur heb ik mijn twijfels over, ik dacht dat klaprozen oranje/rood waren maar deze is eerder roze en paars?

Rob,
        Van 't zelfde gedacht. Heel mooi maar de rode kleur klopt niet helemaal.

Comment

Eens met mijn voorgangers, zou eens proberen aan wat kleurenschuifjes te trekken (vooral magenta en blauw zijn wat te veel volgens mij). Verder mooie plaat!

Comment

Op algemeen verzoek een up die er inderdaad beter uitziet. Bedankt voor de nuttige commentaren.

Comment

Je up vind ik heel mooi.
              groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Persoonlijk vind ik (ook de up) niet de kleur van een klaproos hebben... Althans ik ben nog nooit een klaproos tegengekomen met die kleur.... Wil niet zeggen dat hij al wat beter is dan het origineel...

Rob,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                  Persoonlijk vind ik (ook de up) niet de kleur van een klaproos hebben... Althans ik ben nog nooit een klaproos tegengekomen met die kleur.... Wil niet zeggen dat hij al wat beter is dan het origineel...

Rob,
                  Ik wel, en heb er een foto van gemaakt . Oeps, dat klinkt onbeleefd.
                  Nee, alle gekheid op een stokje, ik herinner mij die zelfs donkerder dan op de foto en dieprood, maar kan het nier meer verifiëren want ze heeft al haar blaadjes de dag na de foto verloren en de wind is er mee weg . . .

Comment

Working...
                  X