Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De bg, compo/(vierkant) en scherpte vind ik goed, alleen de kleur heb ik mijn twijfels over, ik dacht dat klaprozen oranje/rood waren maar deze is eerder roze en paars?
De bg, compo/(vierkant) en scherpte vind ik goed, alleen de kleur heb ik mijn twijfels over, ik dacht dat klaprozen oranje/rood waren maar deze is eerder roze en paars?
Rob,
Van 't zelfde gedacht. Heel mooi maar de rode kleur klopt niet helemaal.
Eens met mijn voorgangers, zou eens proberen aan wat kleurenschuifjes te trekken (vooral magenta en blauw zijn wat te veel volgens mij). Verder mooie plaat!
Persoonlijk vind ik (ook de up) niet de kleur van een klaproos hebben... Althans ik ben nog nooit een klaproos tegengekomen met die kleur.... Wil niet zeggen dat hij al wat beter is dan het origineel...
Persoonlijk vind ik (ook de up) niet de kleur van een klaproos hebben... Althans ik ben nog nooit een klaproos tegengekomen met die kleur.... Wil niet zeggen dat hij al wat beter is dan het origineel...
Rob,
Ik wel, en heb er een foto van gemaakt . Oeps, dat klinkt onbeleefd.
Nee, alle gekheid op een stokje, ik herinner mij die zelfs donkerder dan op de foto en dieprood, maar kan het nier meer verifiëren want ze heeft al haar blaadjes de dag na de foto verloren en de wind is er mee weg . . .
Comment