Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Thanks Cor, gelukkig ik was al een beetje bang dat het zou gaan vervelen Ik begin mij nu pas te beseffen hoeveel ik er gemaakt hebt, toen ik nog echt actief was sta je er nauwelijks bij stil je kunt weinig genieten van je foto's want eenmaal gemaakt ben je al met de volgende bezig, maar nu ik wat meer rust heb kan ik wat makkelijker op mijn gemaakte foto's reflecteren... En hopelijk wat inspiratie geven...
Weer hele mooie hoor... voorkeur voor rechtsboven. Deze wil ik wel eens in het groot zien, als dat kan?
Thanks Jolleke, ja natuurlijk elke foto in de collage kan als men wil groot getoond worden... Ik doe ze ook in een collage van 4 want als ik ze per stuk toon ben ik volgend jaar nog niet klaar (bij wijze van spreken) Heb er echt heeeel veel..
Comment